۴۴ سال افتخار/

عیادت مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی از پدر شهید «نوبری» در تبریز

ابوالفتح زاده با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در فضایی صمیمی از حجت‌الاسلام «جلیل خلیل پور جلالی نوبری» پدر شهید والامقام «خلیل خلیل پور جلالی نوبری» که در این بیمارستان بستری شده است، عیادت کرد.
کد خبر: ۵۷۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 03February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی در عیادت از پدر شهید «نوبری» در تبریز با آرزوی سلامتی برای این پدر گرانقدر شهید، در گفت‌وگو با کادر درمان بیمارستان، در جریان روند ارائۀ خدمت و مراحل درمانی وی قرار گرفت.
 
«ابوالفتح‌زاده»، از پدر شهید نوبری درخواست کرد تا برای موفقیت خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعا کند.
 
حجت الاسلام «جلیل خلیل‌پور جلالی نوبری» نیز از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به خاطر حضور در بیمارستان قدردانی کرد.
 
«جعفر پورجعفر» مشاور مدیرکل، «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و «شفیع محمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریز در این عیادت ابوالفتح زاده را همراهی می کردند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هنگام خروج از بخش نیز ضمن گفت وگوی کوتاه با پرسنل حاضر در بیمارستان امام رضا(ع)، از زحمات پرستاران و پزشکان قدردانی کرد.
 
پدر شهید نوبری که در آستانۀ 86سالگی است، از نهم بهمن و به دنبال عارض شدن مشکلی، در بخش عفونی بیمارستان امام رضا(ع) تبریز تحت مداوا قرار دارد.
 
«خلیل خلیل‌پور جلالی» نوبری متولد سیزدهم دی 1342 تبریز بود. او که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافته بود، بیست و پنجم اسفند 1363 در جزیرۀ مجنون عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار