۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه به حیات سیاسی و اجتماعی خود ادامه می‌دهد

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: بیش از ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه سرپاست و به حیات سیاسی و اجتماعی خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 03February 2023

نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه به یات ساسی و اجتماعی خود ادامه می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه امروز مرکز استان با بیان اینکه کسی که عفت پیشه کند و مقابل نفس خود ایستادگی کند همطراز با شهید است، اظهار داشت: انسان عفیف در نزد خداوند مثل فرشته‌ای از فرشتگان خداوند است.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت میلاد امام علی (ع) و روز پدر، چشم پوشی از خود، شجاعت در پذیرش خق و وفاداری تمام عیار را سه ویژگی جبهه حق و مقاومت دانست و با اشاره به آغاز اعتکاف افزود: در مازندران ۲۵۰ مسجد آماده پذیرایی از معتکفین است و امیدواریم شاهد مراسم اعتکاف باشکوه در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز فناوری فضایی اضافه کرد: ایران اسلامی در این حوزه از صفر به رتبه‌های بسیار بالایی رسیده است و ما قبل از انقلاب در این حوزه چیزی نداشتیم.

وی با تسلیت ارتحال حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت سالروز تغییر قبله از بیت المقدس به مکه گفت: پیام سیاسی اش این است که ما با انقلاب اسلامی‌مان قبله خود را از شرق و غرب تغییر دادیم و امروز قبله ما دیگر آمریکا و کاخ سفید نیست.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش اذعان داشت: همافران در نوزدهم بهمن از طاغوت گسستند و به با امام راحل بیعت کردند و آن خاطره را گرامی می‌داریم و امیدواریم تمام قوای مسلح ما همواره در خدمت امام زمان و دین و ملت سرفراز باشند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه روند انتقال قدرت از طاغوت به مستضعفین سه مرحله هلاکت، خلافت و نظارت را گذراند، گفت: با انقلاب اسلامی رژیم گذشته و سردمدارانش به هلاکت رسیدند و مستضعفین و ملت به خلافت رسیدند و کسانی که به قدرت رسیدند باید برای مردم و در خدمت مردم باشند.

وی بیان کرد: در مجموع نظام اسلامی ما نشان داده عملکرد خوب و موفقی دارد و نظام اسلامی ما خدمات بسیار شایانی داشت.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید صدای مردم را شنید و برای آن‌ها تلاش کرد، افزود: موفقیت‌های نظام را نمی‌توان نادیده گرفت و توفیقات چشمگیری داشتیم گرچه دشمنان در صدد براندازی هستند از همان سال ۵۸ آمریکا دستور براندازی ایران را صادر کرده بود، اما بیش از ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه سرپاست و به حیات سیاسی و اجتماعی خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ما به نظام سلطه اعلام می‌کنیم نه تنها نظام جمهوری اسلامی از بین رفتنی نیست قطعا شاهد فروپاشی نظام سلطه غربی و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار