نماینده ولی فقیه در لرستان:

دهه فجر ایام سرنوشت‌ساز تاریخ ملت ایران است

حجت الاسلام «شاهرخی» با بیان اینکه دهه فجر ایام سرنوشت‌ساز تاریخ ملت ایران است، گفت: با انقلاب اسلامی نصرت الهی شامل حال مردم شد.
کد خبر: ۵۷۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 03February 2023

دهه فجر ایام سرنوشت‌ساز تاریخ ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه  در لرستان و امام جمعه خرم آباد،  درخطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی این شهر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید تعهداتی را که برای اشتغال‌زایی متعهد شده اند عملیاتی کنند، اظهار داشت: دستگاه ها باید نسبت به ایجاد شغل پایدار در استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بنابر آمار ارائه شده مجموع 31 دستگاه اجرایی پیش‌بینی کرده‌اند 42 هزار شغل ایجاد کنند، افزود: تاکنون 29 هزار و 523 شغل در سامانه ثبت شده است.

شاهرخی با بیان اینکه میزان اشتغال‌زایی پایدار بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: اشتغال پایدار موجب اعتماد مردم می شود.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال پایدار باعث گمراهی و کاهش احتمالی بودجه استان نمی شود، تصریح کرد: با آمار غیر دقیق، امکان متضرر شدن در تخصیص بودجه استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به لزوم  تلاش مضاعف برای رفع مشکلات استان، عنوان کرد: ارائه این گونه آمار مختص به لرستان نیست و شامل دیگر استان‌ها هم می‌شود، اما تلاش برای ایجاد شغل پایدار در استان ضروری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه دهه فجر ایام سرنوشت‌ساز تاریخ ملت ایران است، بیان کرد: با انقلاب اسلامی نصرت الهی شامل حال مردم شد.

شاهرخی با بیان اینکه باید ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشته و راهپیمایی 22 بهمن با گام‌های استوار مردم در استان بسیار باشکوه‌ برگزار شود، تصریح کرد: حادثه سقوط گ‍َرگر در رودخانه و کشته شدن سه نفر از اعضای یک خانواده الیگودرزی همه ما را متاثر کرد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه استفاده از این ابزار بسیار خطرناک است، عنوان کرد: باید نیازمندی‌های استان بررسی و برطرف شود و زیرساخت‌های لازم برای استان ایجاد شوند.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از بودجه کافی برای رفع مشکلات ضروری است، بیان کرد: برگزاری همایش سیره علوی در هفته گذشته در استان همایشی سودمند بود و لازم است از مقالات دانشجویی در این حوزه به درستی استفاده شود.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به 13 رجب سالروز میلاد حضرت علی(ع) و تقارن آن با دهه مبارک فجر، عنوان کرد: اطاعت از تکالیف الهی، شجاعت و وفاداری کامل به رسول الله از ویژگی های بارز امیر المومنین است و باید  تلاش شود که الگوی نوجوانان و جوانان شود.

وی با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی نظام سلطه و با بیان اینکه اینگونه تحریم‌ها محکوم است، افزود: این تحریم‌ها در پایبندی مردم به نظام تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها