نماینده ولی‌فقیه در یزد:

مسئولان در مسیر آرمان‌های انقلاب به انجام مسئولیت‌های خود اهتمام کنند

آیت الله «ناصری» گفت: مسئولان باید در مسیر آرمان‌های امام و شهدا به انجام مسئولیت‌های خود بپردازند و در این مسیر اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ - 03February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه تقوا توجه حق به بنده را به دنبال دارد، اظهار داشت: جمعیتی که خدا یار اوست، استوار و الهی خواهد شد به شرط آنکه ما نیز خدایی شویم و با اطاعت خدا و دوری از معصیت‌ها، تقوا پیشه کنیم.

وی با بیان اینکه ما مسئول اعمال و کردار و رفتار خود هستیم، افزود: این مسئولیت یا ما را سعادتمند می‌کند یا در اثر بی تفاوتی به مسئولیت‌های خود، در زمره انسان‌های شقی قرار می‌گیریم.

ناصری تاکید کرد: خدا وعده داده که در همه ابعاد و امور زندگی اگر در مسیر تقوا حرکت کنید، همراهی و کمک من همراه شما خواهد بود.

خطیب جمعه یزد بیان کرد: دوری از معصیت و تقوا پیشه کردن به معنای طی صراط مستقیم است.

وی با گرامیداشت ۱۳ رجب و سالروز میلاد حضرت علی (ع) عنوان کرد: حضرت علی (ع) در تعاریف ما نمی‌گنجد و حضرت محمد (ص) نیز به این موضوع و مقام و منزلت امیرالمومنین اشاره داشتند.

ناصری با اشاره به حضور حضرت علی (ع) در جنگ‌ها اظهار داشت: حضرت علی (ع) همواره یار و یاور پیامبر بود و در جنگ‌های ایشان حضور داشتند و هرگز سستی نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به بیان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) پرداخت و ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور در گرو شناخت و عمل به اهداف و آرمان حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های آنهاست.

وی به بیان خاطراتی از دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: مسئولان باید با الگوگیری از راه امام (ره) و شهیدان و حرکت در مسیر تحقق اهداف نظام برای حل مشکلات بیش از گذشته به وظایف ملی، دینی و انقلابی خود عمل کنند.

خطیب جمعه یزد با بیان اینکه امام خمینی (ره)، تحولات انقلاب را خدایی می‌دانست و چیزی را به خود منتسب نمی‌کرد، ادامه داد: یک روز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قرار بود توطئه بزرگ کشتار گسترده مردم انجام گیرد و بر اساس آن حکومت نظامی اعلام شد، ولی امام (ره) بر شکستن حکومت نظامی تاکید کردند و این جمله سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

ناصری بیان کرد: دشمنان به دلیل اینکه دستشان از ایران اسلامی کوتاه شده، به دشمنی با ما می‌پردازند و ما باید به آینده امیدوار باشیم و از هیچ چیز نهراسیم که بدون شک تمامی نقشه‌های استکبار نقش بر آب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پیروزی انقلاب را زمینه ساز نهضت مهدوی خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی باقی می‌ماند و بر ارزش‌های خود ایستاده و از حمایت مردم برخوردار است، به همین دلیل دشمنان به شدت تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید کنند، اما با وجود سختی‌ها و مشکلات اقتصادی، بصیرت مردم مانع از موفقیت توطئه‌های دشمن شده است.

ناصری، مسئولان و نسل جوان را به ایستادگی در مسیر انقلاب فراخواند و گفت: مسئولان وظیفه دارند به مشکلات و دغدغه‌های مردم به ویژه قشر جوان رسیدگی کنند و در این مسیر روحانیت و عموم مردم باید مراقبت باشند تا به آرمان‌های انقلاب و شهدا خیانت نشود، تا نسل جوان ما اسلام شناس باشند و در این مسیر باید راه درست به آنان نشان داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها