۴۴ سال افتخار/ مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا:

دستاورد‌های انقلاب قابل قیاس با گذشته نیست

سرهنگ «نوروزی» گفت: دستاورد‌های انقلاب قابل قیاس با قبل از آن نیست، الحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد این هستیم که با حذف تبعیض و عدالت محوری امکانات در دورترین نقاط نیز توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ - 04February 2023

دستاوردهای انقلاب قابل قیاس با قبل از آن نیست

سرهنگ «کاظم نوروزی» مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت وآبادانی ازسال ۹۵ و برابر تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران شکل گرفت، مناطق هدف قرارگاه ۶۱ روستای محروم درقالب سه دهستان است که در پنج عرصه تعلیم وتربیت‌، فرهنگی اجتماعی، اشتغال، بهداشت وسلامت و زیرساخت مشغول خدمت رسانی هستیم.

سرهنگ نوروزی با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: درسال گذشته علاوه براجرای ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده در عرصه های زیرساختی . فرهنگی و تعلیم وتربیت واشتغال با صرفه جویی منابع بیش از ۱۲۰ برنامه در راستای محرومیت زدایی به اجرا درآمد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گفت: اولویت پروژه های عمرانی قرارگاه، آب شرب است و در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام و بیش ۴۰ روستا از تنش آبی خارج شده اند. پروژها دربخش آبرسانی در ۵۳ روستا و در قالب ۱۳ پروژه در دست اقدام است که  درمجموع پیشرفت کار ۶۰ درصد می باشد و ان شاالله دربهمن ماه چند پروژه افتتاح خواهدشد وبیش از ۲۳ روستا با بیش از ده هزار نفرازآب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی کمک شایانی در اجرای پروژه های قرارگاه کردند، تصریح کرد: در خصوص گروه‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی با ورود در هر روستا با تشکیل هسته های جهادی ازخود مردم روستا در عرصه های مختلف و در رفع محرومیت ازظرفیت های موجود در روستا و مردم استفاده و آنان را به خوداتکایی و خودباوری می رساند و با این کار فرهنگ سازی کرده و کارها و امورات روستا توسط خود مردم اجرا می شود.

این مقام نظامی خاطرنشان کرد: شعار قرارگاه، ازمردم با مردم و برای مردم است و با تشکیل سه ضلع مردم. دولت و سپاه تمامی اقدامات رو پیگیری و به سرانجام می رساند، ازمهمترین ویژگی های پروژهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی(مدت زمان کم. هزینه کم و کیفیت بالا) است.

سرهنگ نوروزی در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل و چهار ساله تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب قابل قیاس با قبل از آن نیست، الحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد این هستیم که با حذف تبعیض و عدالت محوری امکانات در دورترین نقاط نیز توزیع می‌شود و مردم ازاین نعمت ها و خدمات استفاده می‌کنند و شاهد هستیم که با اجرای طرح های مختلف روستاها از آب وبرق وگاز و جاده و مدرسه و بهداشت و ... بهره مند شوند و محرومیت ها کاسته می‌شود که در این مسیر ازهمان ابتدای پیروزی انقلاب، سپاه پاسداران در عرصه های هشت سال دفاع مقدس مقابله با تحریم ها، خوداتکایی، پویایی اقتصاد، سازندگی، خدمات رسانی، محرومیت زدایی، مردم داری ومردم یاری نقش بسزایی ایفا کرده و کارنامه قابل قبولی داشته است هرچند که بایستی دولتمردان ایران اسلامی بایک عزم جدی و روحیه جهادی و انقلابی و سرلوحه قراردادن سیاست ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خدمات بیشتر به مردم عزیز ارائه دهند و محرومیت ها را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار