فرمانده اسبق سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

انقلاب امانت شهدا نزد ماست

سردار «سالار آبنوش» گفت: امروز انقلاب امانت شهدا نزد ماست و قدر و عظمت انقلاب را باید دانسته و در موضوع «جهاد تبیین» مهم‌ترین کار جریان انقلاب در برهه فعلی، نقش و وظیفه خود را به‌درستی ایفا کنیم.
کد خبر: ۵۷۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «سالار آبنوش» فرمانده اسبق سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد سنجیده اظهار داشت: معجزه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌های الهی و اسلامی تشکیل و قوام یافت و در حالی‌که تصور استمرار آن از سوی دشمنان محال به نظر می‌رسید، بعد از 44 سال به قدرتی دست یافته که ثمرات این انقلاب و آموزه‌های مکتب امام را در سرتاسر گیتی مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: کدام انقلاب می‌توانست طی این سال‌ها در برابر این مقدار هجمه، ترور، تحریم و نفوذ مقاوت کند و در شرایطی که انواع جنگ سخت، نرم، شناختی و نیابتی را علیه ما به کار گرفتند و هر باری که توطئه‌ها و دشمنی‌ها را شدت بخشیدند، بر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی افزوده شده است.

سردار آبنوش عنوان کرد: انقلاب در این 44 سال مکتب اسلام را فراگیر و در معادلات جهانی دارای قدرت کرده است و هر روز نقش اسلام در سرنوشت جهان برجسته‌تر می‌شود؛ در حالیکه قبل از آن جایگاهی برای اسلام در دنیا نبود و نقشی برای آن در دنیا تعریف نشده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب امانت شهدا نزد ماست و قدر و عظمت انقلاب را باید دانسته و در موضوع «جهاد تبیین» مهم‌ترین کار جریان انقلاب در برهه فعلی، نقش و وظیفه خود را به‌درستی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها