مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان:

مسولین باید پاسخگوی مردم باشند

حجت الإسلام «قاسمپور» گفت: شخصی که در این مملکت مسئولیت میپذیرد نسبت به تک تک مردم باید پاسخگو باشد و دهه فجر فرصتی برای بیان مسئولیت‌ها و عملکرد‌ها است.
کد خبر: ۵۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 04February 2023

مسولین باید پاسخگوی مردم باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین «قاسم پور» به مناسبت ولادت امیرالمومنین علیه السلام و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: احترام و جایگاه خاص امیر مومنان علی علیه السلام در نزد خداوند، وظیفه ما را سنگین تر میکند، یکی از مهمترین وظایف ما، اظهار دوستی به ایشان و فرزندانش است، راه رسیدن به دوستی و محبّت الهی نیز از طریق دوستی با اهل بیت (ع) است.

وی افزود: انسان در گریز از هوای نفس و فرار از اشتغالات زندگی، در طریقت انس با معبود همواره نیازمند خلوتی است، اعتکاف زمینه چنین خلوتی را فراهم می­کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان اظهار داشت:پیشرفت های ایران در حوزه اقتصادی، نظامی، دفاعی، پزشکی برای دشمنان هم غیر قابل انکار است، تمامی این پیشرفت ها به لطف خدا و با همت جوانان این مرز و بوم بدست آمده و با اتکا به جوانان پیشرفت های دیگر را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخصی که در این مملکت مسئولیت میپذیرد نسبت به تک تک مردم باید پاسخگو باشد و دهه فجر فرصتی برای بیان مسئولیت ها و عملکرد ها است که مردم حق مطالبه گری دارند و باید به گذشته خود افتخار وبه آینده امیدوار باشند.

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار