۴۴ سال افتخار/ پیشکسوت دفاع مقدس:

دشمن به دنبال تاثیرگذاری در ضمیر ناخودآگاه جوانان است

یکتا گفت: امروز دشمن در حال ساخت انسان مجازی و به دنبال تاثیرگذاری در ضمیر ناخودآگاه نوجوانان ما است.
کد خبر: ۵۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 05February 2023

دشمن به دنبال تاثیرگذاری در ضمیر ناخودآگاه جوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «حسین یکتا» راوی و پیشکسوت دفاع مقدس و مسئول گروه جهادی امام رضایی‌ها طی سخنانی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم اظهار داشت: با توجه به بازدید‌های میدانی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به جهاد تبیین در استان‌های مختلف کشور احساس می‌شود.

وی افزود: دشمن بعد از انقلاب همه کار کرد تا انقلاب را زمین بزند، از شکنجه و به شهادت رساندن بسیجیان گرفته تا ترور ۱۷ هزار انسان بی‌گناه، اما امروز سردار سلیمانی، صدای انقلاب ما را از پشت دیوار‌های بصره به بیت المقدس رسانده است.

یکتا، تربیت شهید سلیمانی و شهید زین الدین را حاصل انقلاب دانست و ادامه داد: از سال ۷۶ قتل عام فرهنگی در کشور شروع شد و امروز نتیجه اش را می‌بینیم؛ امام راحل فرمودند تربت جبهه‌ها دار الشفا است تشییع شهدا نیز حول حالنا الی احسن الحال است.

وی گفت: در سوریه، به هر سنگری سر می‌زدیم، حضور راویان و خادمان دفاع مقدس مشهود بود و آن‌ها از شلمچه به سوریه رسیدند.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: فتنه ۸۸ که با تدبیر و صبر رهبر معظم انقلاب به پایان رسید، پیاده روی اربعین پدیدار شد.

پیشکسوت دفاع مقدس ابراز داشت: امروز دشمن در حال ساخت انسان مجازی است و به دنبال آن است که در ضمیر ناخودآگاه نوجوانان ما اثربگذارد.

یکتا تصریح کرد: ما رتبه علمی اول جهان نیستیم، ولی جهش علمی بالایی داریم لذا دشمن می‌خواهد دانشگاه‌ها را به هم بریزد؛ در جهان قطب بندی‌ها در حال تغییر است. دعوا‌های کف خیابان، جهانی است. اگر حواسمان به نفوذی‌ها باشد راحت‌تر از گردنه‌ها عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، فلسطین کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است و امروز گلوی دشمن صهیونیستی در دستان نیرو‌های مقاومت فشرده می‌شود.

راوی دفاع مقدس تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر انقلاب حجامت شد؛ امروز ماموریت ایران از سازمان سیا به موساد داده شده است، چون می‌دانند که به پایان راه نزدیک می‌شوند.

وی یادآور شد: زمانی به حضرت امام (ره) می‌گفتند با چه سربازانی با شاه مقابله می‌کنید و ایشان جواب دادند که سربازان ما در گهواره‌ها هستند.

یکتا یادآور شد: امروز دهه هفتادی‌ها، هشتادی و نودی‌ها در حال ورود به سربازی امام زمان (عج) و انقلاب اسلامی هستند؛ حجم شبهه در ذهن نوجوانان بسیار بالاست. برخی می‌گویند نفوذ کلام نداریم، حاج قاسم نفوذ کلام داشت چراکه در مکتب ولایت و دامان پاک پدر و مادر تربیت یافته بود.

وی متذکر شد: خیلی‌ها شعار مرگ بر شاه سردادند، ولی در خیابان‌ها نیامدند، خیلی‌ها در نماز جمعه گفتند جنگ جنگ تا پیروزی و به جبهه‌ها نرفتند و برخی هم در شب عملیات ترسیدند. ملت ما ۴۳ سال است برای کشور ایستادگی کرده و باید خود را برای ماموریت جهانی آماده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار