استاندار ایلام:

برگزاری کنگره «زنان تاثیرگذار» در ایلام

«بهرام نیا» گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کنگره زنان تاثیرگذار باید با هم‌افزایی و ایفای نقش در راستای حضور زنان تاثیرگذار ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 05February 2023

کنگره «زنان تاثیرگذار» در ایلام برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام امروز (یکشنبه) در نشست هماهنگی کنگره زنان تاثیرگذار اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کنگره «زنان تاثیرگذار» باید با هم‌افزایی و ایفای نقش در راستای حضور زنان تاثیرگذار ورود پیدا کنند.

بهرام نیا گفت: زنان نقش بی‌بدیلی هم از نظر کمی و کیفی در جامعه دارند و از طرفی در تربیت پذیری فرزندان نیز اثرگذار هستند، بخش قابل ملاحظه‌ای از زنان در ادارات مشغول به کار هستند و ایفای نفش می‌کنند و بخشی از مدیریت‌ها چه در سطح کلان و چه در سطوح دیگر به زنان واگذار شده است، لذا نقش زنان یک نقش دو منظوره است.

استاندار ایلام افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از قرآن است و به جایگاه و نقش اثرگذار و تعیین کننده زنان در جامعه اهمیت می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به جریانات اخیر و تبلیغات شیطانی جامعه استکبار علیه زنان جامعه اسلامی برای کشف حجاب افزود: متاسفانه عده قلیلی متأثر از این برنامه‌های شوم جبهه استکبار، قرار گرفتند، لذا برگزاری این نشست‌ها و کنگره بسیار تاثیرگذار است و باید با برنامه‌های متنوع همراه باشد.

استاندار ایلام حجاب را جزو فرهنگ دینی و اصیل ملت ایران عنوان کرد و گفت: از گذشته تاکنون دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به این فرهنگ اصیل دینی بوده که موفق نشدند، از همین رو یکی از راهکار‌های خوب برای مقابله با فرهنگ شیطانی برگزاری همین کنگره‌ها است.

گفتنی است، در این جلسه اعضا در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن این کنگره، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار