فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

وحدت کلمه بهترین راه مقابله با استکبار است

سردار افروزی گفت: وحدت کلمه بهترین راه مقابله با استکبار است و البته این مهم در وصیت نامه های شهدا به وضوح دیده می شود و قطعا عمل به وصیت نامه شهیدان حافظ نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 05February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «مهرداد افروزی» فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای الموت غربی و اربعین شهید گمنام این منطقه اظهار داشت: این روزها، روزهای تداعی به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است. امروز ۴۴ سال از آن روزهای باعظمت می گذرد و درخت انقلاب هر روز که می گذرد تنومند تر و پر شاخ و برگ تر می شود.

سردار افروزی گفت: اولین رکن پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه الهی بود که با رهبری امام خمینی (ره) به صورت علنی از سال ۴۲ و در اصل ریشه این انقلاب در دهه ۲۰ شمسی و با کتاب ولایت فقیه امام خمینی(ره) شروع شد.

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه گفت: حکومت پهلوی به طور کامل وابسته به بیگانگان بود لذا شدت نفوذ به حدی بود که طبق تاریخ، تمام اعمال او تحت نظر دشمنان و بیگانگان انجام می شد و صد البته که انقلاب اسلامی نابود کننده این شدت نفوذ بود و امروز تاثیر این مبارزه را در کشورهای آزادی خواه منطقه می‌بینیم.

وی ضمن اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن در طول این ۴۴ سال از همان دهه اول انقلاب در تلاش بوده تا ارتش های جهان را علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی تجمیع نماید و با همین نگاه، جنگ تحمیلی را علیه ایران اسلامی به راه انداخت.

این مقام مسئول افزود: در دهه دوم انقلاب خواص بی بصیرت را در برابر مرجعیت دینی و ولی فقیه قرار داد، در دهه سوم با ایجاد فتنه ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه گرفت، در دهه چهارم هدف دشمن تحریم های مختلف در عرصه اقتصادی و ایجاد جنگ ترکیبی است.

سردار افروزی تصریح کرد: لذا در همین راستا مجموعه ای منظم و مرتب از تحریم، نفوذ، شبهه، بکارگیری خواص بی بصیرت و قرار دادن آنها در برابر نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت کلمه بهترین راه مقابله با استکبار است و البته این مهم در وصیت نامه های شهدا به وضوح دیده می شود و قطعا عمل به وصیت نامه شهیدان حافظ نظام اسلامی است چرا که امروز جنگ تمام کفر با حق است و لذا باید خودمان را به علوم مختلف تجهیز و استراتژی دشمن را تشخیص دهیم.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی به قدری افزایش یافته که دشمنان، ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت در منطقه قبول کرده اند و به خود اجازه نمی دهند حتی فکر مقابله نظامی ایران عزیز را به ذهن خود راه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها