۴۴ سال افتخار/ بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن؛

پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای الهی بود

سرهنگ پاسدار «رضایی» در آستانه فرارسیدن بیست‌ودوم بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 09February 2023

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب، معجزه‌ای الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان به مناسبت بیست‌ودوم بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب، معجزه‌ای الهی بود که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه امام خمینی (ره) به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود. نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و قطعاً تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.

با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون شاخصه‌های علمی، فناوری، نظامی، اجتماعی و استقلال کشور هستیم. رشد علمی ایران در منطقه و جهان به حد افتخارآمیز و درخشانی رسیده است که حتی دشمنان قسم خورده نیز قادر به انکار آن نیستند.

ایران به عنوان یک کشور مستقل و آزادی‌خواه به یک بازیگر فعال و موثر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی تبدیل شده است. از سوی دیگر، شاهد شکل‌گیری جبهه مقاومت در کشورهایی چون سوریه، یمن، سودان، نیجریه، لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان بر علیه ظلم و استبداد مسکتبران عالم هستیم که نقطه اتکای آن‌ها، انقلاب اسلامی ایران است.

اکنون که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، همچنان رشادت شیر زنان و غیور مردان مجاهد این پهنه بر تارک عالم می‌درخشد و همچنان شاهد شهادت مجاهدان، عالمان، دانشمندان و حتی بدنه ملت شهیدپرور هستیم که در اثر توطئه‌های مستکبران رخ می‌دهد و باعث شکوفایی بیش از پیش مسیر ملت انقلابی ایران می شود. تصویر ماندگار ایثار و از خودگذشتگی آنان همواره در صفحات تاریخ ثبت است و خون شهدای پاک و فرزندان غیور این سرزمین همواره الهام بخش جوانان کشور است.

بدینوسیله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اعلام می‌داریم که همواره بر مسیر رشد و آزادگی این ملت نجیب و غیور پایبند بوده و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلابی ملت شریف ایران، با عزمی راسخ‌تر از گذشته پیگیر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران را جز رسالت‌های اصلی خود می‌دانیم و مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک ذلت خواهیم نشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها