رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

حجاب زنان مسلمان برای ایران اسلامی یعنی توانمندی

نیکزاد گفت: حجاب زنان مسلمان برای ایران اسلامی یعنی توانمندی به همین دلیل است که دشمنان درصدد گرفتن حجاب از مسلمانان هستند.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 07February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع مردم مسجد امام حسن عسگری علیه السلام شهرک کوثر قزوین که با همت حوزه نبی اکرم علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت:دهه فجر ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است ایران بر اساس اعتقادات اسلامی مردم مومن و انقلابی شکل گرفت.

نیکزاد در ادامه گفت: حضرت امام خمینی رحمة الله علیه به غیر از اعتقادات اسلامی چیزی نداشت اما بدون توپ تانک مسلسل و فقط با اعتقادات اسلامی خودش و مردم ایران توانست در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی برسد.

وی افزود :دشمنان ما تحلیل و شناخت خوبی از اعتقادات اسلامی مردم ایران نداشتند و ذهنیت آنها این بود که ایران اسلامی این انقلاب را بر اساس یکسری تصادفات به پیروزی رسانده اند ما افتخار هشت سال دفاع مقدس را در پیشانی جمهوری اسلامی ایران مدیون اعتقادات مردم هستیم بعد از ایام دفاع مقدس دشمنان ما همین نقطه قدرت ماینی اعتقادات اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

این مقام مسئول افزود: این سپاه ماست که مردم از دیدن آن در سراسر دنیا احساس آرامش می کنند وجود سپاه برای مردم آزاده ی دنیا آرام بخش است.

نیکزاد در ادامه افزود: حجاب زنان مسلمان برای ایران اسلامی یعنی توانمندی به همین دلیل است که دشمنان درصدد گرفتن حجاب از مسلمانان هستند.

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان افزود: همه مردم مخصوصاً زنان ایران باید بدانند این که دشمن هزینه می‌کند تا چادر بر سر زنان ایرانی نباشد به خاطره نتیجه آن است حجاب اسلامی نتیجه از فرزندان مومن انقلابی است و به طور کلی نتیجه آن اقتدار و توانمندی ایران اسلامی می‌شود امروز ما این اقتدار و انسجام خود را مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار