۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

ایستادگی در برابر ظالم مصداق حرکت در مسیر الهی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه تا زمانی که پرچم دین و اسلام بالا و حرکت در راه خدا باشد، خداوند یاریگر پیروان خود خواهد بود، گفت: ایستادگی در برابر ظالم و تن ندادن به ظلم مصداق حرکت در مسیر الهی است.
کد خبر: ۵۷۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 08February 2023

ایستادگی در برابر ظالم مصداق حرکت در مسیر الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جمع مردم دهستان شریف‌آباد دیواندره با اشاره به دلایل ظهور انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقابله با ظلم و بیداد از اولین دلایلی بود که مردم را برای مقابله با رژیم ستم‌شاهی برانگیخت.

وی با بیان اینکه تا زمانی که پرچم دین و اسلام بالا و حرکت در راه خدا باشد، خداوند یاریگر پیروان خود خواهد بود، افزود: ایستادگی در برابر ظالم و تن ندادن به ظلم مصداق حرکت در مسیر الهی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسانی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند با بی انصافی خدمات را نادیده می‌گیرند ولی ریش سفیدان هر محل می توانند درباره وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب صحبت و روشنگری کنند.

وی به پیشرفت در ابعاد علمی و زیرساختها اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی وظیفه هر نظامی است و با وجود همه کارهای انجام شده، کردستان هنوز جای کار زیادی دارد برای رسیدن به این مطلوب، باید انسجام و وحدت را تقویت کرد.

حجت‌الاسلام ‌پورذهبی تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر عده‌ای آمدند و کارهایی کردند تا مردم را از راه انقلاب جدا کنند ولی مردم در عین گله‌مندی به نظام اسلامی علاقه دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از مردم خواست تا نسبت به اتفاقات به ویژه در ابعاد امنیتی حساس باشند و گفت: ایران در رژیم پهلوی ژاندارم منطقه بود و حمایت‌های غرب و شرق را داشت و هیچ تحریم و جنگی متوجه کشور نبود ولی ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته با تحریم اقتصادی، کارهای ضدامنیتی، فتنه‌های ترکیبی و درگیر کردن کشورهای منطقه با ناامنی مواجه است و همه اینها اقداماتی است که دشمن با انجام آن در صدد است تا ستون انقلاب سست شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار