خدمات‌رسانی ویژه و رایگان مترو تهران در روز ۲۲ بهمن

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمات‌رسانی رایگان به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 08February 2023

خدمات‌رسانی ویژه و رایگان مترو تهران در روز ۲۲ بهمنبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مسعود درستی» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مترو تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

درستی با بیان اینکه در این روز خدمات‌رسانی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، استفاده از این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و مترو تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در این روز بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطار‌ها در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ مترو تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط یک و دو از هفت دقیقه به پنج دقیقه، در خط سه از ۱۰ دقیقه به ۷ دقیقه، در خط چهار از هفت دقیقه به چهار دقیقه و در خط هفت از ۱۴ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطار‌های فوق‌العاده نیز وجود دارد.

درستی با اشاره به اینکه خدمات مترو از ابتدای صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است، خاطرنشان کرد: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راه‌پیمایان به مقاصد خود به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن، ایستگاه مترو میدان آزادی واقع در خط ۴، تا پایان مراسم بسته خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار