مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های امدادی، فرهنگی توسط جمعیت هلال‌احمر همدان

«سنجربگی» گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی_امدادی، برای رشد و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان از جمله اقدامات موثر توسط جمعیت هلال‌احمر استان همدان است.
کد خبر: ۵۷۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 08February 2023

اجرای برنامه‌های امدادی، فرهنگی توسط جمعیت هلال‌احمر همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علی سنجربگی» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به بیان عملکرد ۱۰ ماهه این جمعیت پرداخت و اظهار داشت: در طول این ۱۰ ماه، کلیه حوزه ها در تلاش بودند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدماتی را به هموطنان در سراسر استان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران ستون های اصلی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور هستند، افزود: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، در ۸۹۹ عملیات شرکت کرده اند که در این عملیات ها جمعا یک هزار و ۳۰۴ نجاتگر حضور داشته‌اند.

سنجربگی با بیان اینکه در طول این مدت یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۶۲ نفر از خدمات امدادی بهره مند شده‌اند، گفت: در ایام کمبود آب شهر همدان، جمعیت هلال احمر همدان اقدام به توزیع یک میلیون بطری ۱.۵ لیتری در بین مردم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارائه گزارش عملکرد این جمعیت در حوزه فرهنگی پرداخت و تشریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی_امدادی، برای رشد و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان از جمله اقدامات موثر در این حوزه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان با اشاره به اینکه معاونت جوانان این جمعیت در ۱۰ ماه گذشته یک هزار و ۴۰ برنامه فرهنگی- آموزشی را با حضور ۴۴ هزار و ۱۰۶ جوان فعال هلال احمری برای ۹ هزار و ۲۲۴ نفر از جوانان با هدف تزریق امید، نشاط و روحیه بخشی به جوانان جامعه برگزار کرده است، تصریح کرد: معاونت داوطلبان این جمعیت نیز در این مدت ۵۰۳ پروژه را اجرا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار