همایش استانی شعر علوی «مولای مردم» در خرم‌آباد برگزار شد

همایش استانی شعر علوی با عنوان «مولای مردم» با همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ - 09February 2023

همایش استانی شعر علوی «مولای مردم» در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، همایش استانی شعر علوی با عنوان «مولای مردم» با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی؛ شاعران و هنرمندان استان لرستان در تالار ماه حوزه هنری در خرم آباد برگزار شد.

این همایش به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان و با همکاری بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت میلاد با سعادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و ارج نهادن به مقام شامخ پدران و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

شیرین دهقان؛ مهدی کیانی برخوردار؛ علی کاوند مرضیه شهیدی؛ علیرضا حکیم؛ مهدی احمدی؛ فاطمه احمدی؛ سینا میراحمدی و مهناز بیرانوند شاعران این همایش بودند که اشعار خود را در وصف مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب؛ اقتدار نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرائت کردند.

از اهداف برگزاری این همایش می‌توان به گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) مقام پدر، معرفی امام علی (ع) به عنوان الگوی زندگی و تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های ناب علوی، ترویج فضائل و سیره امیرالمومنین (ع) به عنوان الگوی نیکوی ارزش‌های الهی، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار