۴۴ سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

دهه فجر فرصتی مغتنم برای «جهاد تبیین» است

سرهنگ «فلاحی» گفت: دهه فجر فرصتی است تا در راستای «جهاد تبیین» دستاورد‌های انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بازگو کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 09February 2023

دهه فجر فرصتی مغتنم برای «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب و بزرگداشت شهید «سید فخرالدین عمادی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: دهه فجر امسال در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و سرمنشأ اقتدار در سال‌های آینده است.

وی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهیدانی دانست که حتی خانواده هایشان سختی و مضیقه زیادی را در دوران طاغوت تحمل کردند و بیان داشت: این جریان ادامه خواهد داشت و تا زمانی که مسیری که انقلاب طی خواهد کرد تا به مقصد اصلی خود که ظهور امام زمان (عج) است برسد، ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ملت با بصیرت ایران با گذشت ۴۴ سال از انقلاب با صلابت‌تر از هر زمان دیگر بر همان عهد و پیمان خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین‌های دهه فجر بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدان را به نمایش بگذریم.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی توانستند تحت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی را تجدید کند.

وی با بیان اینکه حکومت پهلوی دست نشانده غرب و همه تصمیم‌های کشور بر عهده بیگانگان بود که این سلطه‌پذیری با شروع انقلاب پایان یافت، گفت: دشمن در صدد است تا با معرفی چهره‌های بدنام رسانه‌ای زیر سلطه خود و سایر افراد منفور ذهن‌ها را تسخیر کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد: دهه فجر فرصتی است تا در راستای «جهاد تبیین» دستاورد‌های انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بازگو کنیم.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها