۴۴ سال افتخار/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مشرفی» با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در شهرستان‌های استان مشخص و تدابیر لازم برای برگزاری این مراسم اندیشیده شده است، گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 09February 2023

مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت نابی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است و توجه به اهداف در برنامه‌ها باعث جهت‌دهی به امور می‌شود.

وی گفت: در شرایطی که بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای است یکی از اهداف مهم در برنامه‌ها، انعکاس حضور پرشور، وحدت کلمه و شکوه همبستگی است و باید سعی ما در برنامه‌ها و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه نشاط و شادی و امیدآفرینی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در شهرستان‌های استان مشخص و تدابیر لازم برای برگزاری این مراسم اندیشیده شده است، افزود: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی تبیین کرد: محتوای شعارها و پیام‌ها باید مطابق با اهداف و در راستای خنثی‌سازی هجمه‌های ماه‌های گذشته دشمنان و در جهت تکریم قرآن کریم، جایگاه ولایت و رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرچم و جایگاه زن در اسلام باشد.

وی گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر بیرجند، ساعت 9:30 روز 22 بهمن از میدان شهدا آغاز و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس ادامه می‌یابد و سخنران این مراسم «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بشرویه ساعت 9:30 از میدان امام خمینی(ره)، بلوار انقلاب، چهار راه ابوذر و میدان امام خمینی(ره) است و در شهرستان فردوس ساعت 10 صبح در مسیر میدان غدیر، بلوار امام خمینی(ره)، چهارراه شهیدان پارسا و میدان انقلاب خواهد بود.

حجت‌الاسلام مشرفی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در خوسف ساعت 9:30 از میدان امام خمینی(ره)، بلوار شهید بهشتی، میدان شهید قهرمان، خیابان شهید مطهری به سمت آرامگاه ابن حسام خوسفی است، گفت: در شهرستان زیرکوه نیز ساعت 10 صبح از سه راهی آبیز به سمت میدان آیت‌الله فقیه مسیر راهپیمایی خواهد بود.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در شهرستان طبس ساعت 10 صبح در مسیر میدان انقلاب اسلامی، بلوار امام خمینی(ره)، چهار راه قدس و میدان امام خمینی(ره) است و در شهرستان درمیان نیز ساعت 9 صبح از بلوار وحدت، میدان ابوذر و بلوار امام رضا(ع) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تبیین کرد: مسیر راهپیمایی در سربیشه ساعت 10 از میدان صاحب الزمان(عج) به سمت میدان سردار سلیمانی، میدان امام خمینی(ره) و مهدیه است و در شهرستان سرایان نیز ساعت 9 صبح در مسیر میدان قدس، خیابان امام خمینی(ره) و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مشرفی متذکر شد: راهپیمایی در شهرستان قاین ساعت 10 صبح از مسجد جامع آغاز شده و به سمت خیابان امام خمینی(ره)، میدان شیرازی، خیابان شهید امین‌زاده، خیابان جانبازان و میدان امام خمینی(ره) و در شهرستان نهبندان نیز مسیر راهپیمایی 22 بهمن ساعت 9:30 صبح از گلزار شهدای گمنام به سمت بلوار معلم و مصلی امام علی(ع) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار