دیدار مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده شهید «‌مومن‌پور»

«رضایی» در سفر به شهرستان شهربابک با خانواده شهید «حسین مومن پور» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ - 09February 2023

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده شهید «حسین مومن پور»

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان شهربابک با خانواده شهید «حسین مومن پور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر، ایثار  و از خود گذشتگی آنان دانست و اظهار داشت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهداء تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمانهای انقلاب کردند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه است و باید در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

رضایی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است از اجرای طرح «پنجشنبه‌های آسمانی» دیدار مسئولان آموزش و پرورش با خانواده شهدا در پنجشنبه‌های هر هفته خبر داد.

وی در این دیدار از همسر و فرزندان فرهنگی شهید والا مقام «حسین مومن پور» به منظور سالها بردباری و صبوری با اهداء لوح تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار