رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

مسئولان تاکیدات رهبری بر وحدت ملی را نادیده نگیرند

حجت الاسلام گواهی گفت: امروز در حوزه نظامی صادر کننده ادوات نظامی هستیم در حالی که قبل انقلاب با جمعیت ۳۰ میلیون نفر ۶ میلیون بشکه نفت فروش داشتیم.
کد خبر: ۵۷۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 18February 2023

صادر کننده ادوات نظامی هستیم/ مسئولان تاکیدات رهبری بر وحدت ملی را نادیده نگیرندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت وگو با برنامه «خانه انقلاب» رادیو انقلاب اظهار داشت: در حوزه عفو عمومی برای افرادی ناآگاه و جاهلی که همراه شده بودند با برخی از افراد در آن طرف آب نکات مهمی نهفته بود.

وی افزود: ما کوتاهی کردیم و نسل جوان را رها کردیم، نسل امروز ما مظلوم‌ترین نسل هستند در این دو سال کرونا همه چیز تعطیل شد و فضای مجازی جای مدرسه و مسجد را گرفت و دشمن از این فرصت مجازی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام گواهی اضافه کرد: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ما در امسال کردستان ۱۰۰ درصد افزایش داشتیم، در خود تهران جمعیت بی‌نظیر بود، انسجام، نوع و تیپ‌هایی که شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: حتما مشکلاتی وجود دارد، اما با همه این‌ها مردم در راهپیمایی شرکت کردند، مسئولان باید در این دوران سخت تحریم کشور را به درستی پیش ببرند و موانع را رفع کنند. امروز اگر مسئولان قدردان این نظام و مردم باشند و با ایمان کار کنند. درآمد‌ها محدود و مخارج نامحدود است این سبب تکدر می‌شود و مردم این را از کوتاهی و سهل‌انگاری مسئولان می‌بینند نه از نظام به همین دلیل پای کار نظام ایستاده‌اند.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: با حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند و این مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرده است. مسئولان نباید تاکید رهبر بر وحدت ملی را نادیده بگیرند؛ هر فردی که بر سر کار آمد به دنبال متهم کردن دیگری نباشد چون ما باید برای یک هدف کار کنیم و از آن غافل نشویم.

وی ادامه داد: من برنامه‌های رادیو را گوش می‌دهم بزرگترین جهاد تبیین اینجا انجام می‌شود و صدا و سیما نقش مهمی دارد. در این چند ماه اخیر همه حتی در رسانه ملی نا امید شدند، تا به اطمینان نرسیدیم نباید مسئله را مطرح کنیم. رسانه‌های بیگانه هم که شبانه‌روز در حال مسموم کردن فضا هستند در چنین وضعیتی مسئولان باید شبانه‌روز خدمت کنند.

حجت الاسلام گواهی یادآور شد: امروز شایسته‌ سالاری بسیار مهم است، از این رو تا مسئولان ایمان به کار نداشته باشند برکات کار دیده نخواهد شد و کار به خوبی پیش نمی‌رود. هر مسئولی که بر سر کار رفت از گذشته سیاه‌نمایی کرد، سیاه‌نمایی یعنی خالی کردن دل یک جوان.

وی تاکید کرد: امروز پزشکی ما را ببینید تا چه اندازه پیشرفت کرده، راه‌های ریلی و هوایی را ببینید، ۸۰ سد بعد از پیروزی جمهوری اسلامی ساخته شده، سالانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودور در کشور ساخته می‌شود، ۲۰۰ میلیون سیمکارت فعال در جمهوری اسلامی داریم، حوزه مخابرات، در حوزه نظامی ما صادر کننده ادوات نظامی هستیم. در حالی که قبل انقلاب با جمعیت ۳۰ میلیون نفر ۶ میلیون بشکه نفت فروش داشتیم.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: امروز با ۸۰ میلیون نفر جمعیت فقط یک میلیون بشکه نفت فروختیم، اوضاع و احوال جهان را که می‌بینیم ما در بسیاری از حوزه‌ها جلوتر هستیم. ما اگر نعمت‌ها و کارکرد‌های انقلاب را بگوییم و نشان دهیم به طور حتم مردم هم همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها