فرمانده نیروی دریایی ارتش:

حضور مقتدرانه «نداجا» در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دپیلماسی دفاعی است

امیر دریادار ایرانی گفت: همزمان با افزیش عمق ژئوپلتیکی نظام، نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد و حضور مقتدرانه در پهنه‌های آبی برگرفته از دیپلماسی دفاعی ما است.
کد خبر: ۵۷۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 26February 2023

حضور مقتدرانه در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دپیلماسی دفاعی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر امروز (یکشنبه) در همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان در شناور‌های سطحی و زیرسطحی با اشاره به اینکه افتخار ناوگروه‌ها به مردم گزارش می‌شود، اظهار داشت: امروز هم روحیه جهادی در دریا وجود دارد و تاریخ زیبای ایران زمین در عرصه دریایی در حال نگارش است.

دریادار ایرانی افزود: امروز نیروی دریایی با افزایش عمق ژئوپلتیکی نظام در اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد و امرز در حوزه جو و اقیانوس به کسی نیاز نداریم و با تکیه به دانش دانشمندان خود در عرصه‌ها حضور داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی در حوزه بهداشت و درمان از امکانات و تجهیزات لازم برخورداریم و سلامت همکاران و نیرو‌ها در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجهز به بانک خون نمونه و مدرن هستیم، گفت: همچنین در زمینه تغذیه علاوه بر خودکفایی قادر هستیم به کشور‌ها و شناور‌های دیگران نیز کمک کنیم.

دریادار ایرانی با اشاره به برپایی همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری تصریح کرد: در همایش آینده، برای حضور کشور‌های مختلف برنامه ریزی می‌شود و در قالب تفاهم‌نامه‌هایی به این مسئله توجه شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه امروز صحنه جنگ تغییر کرده و دشمنی‌ها رو به افزایش است، افزود: اگر نتوانیم پیشگیری کنیم، باید در حوزه درمان هزینه‌های سنگینی انجام دهیم.

وی تربیت نیروی نظامی، عالم و متدین را از راهبرد‌های دانشگاه دریایی برشمرد و گفت: حضور در پهنه‌های آبی جهانی برگرفته از دیپلماسی دفاعی است و نشان‌دهنده اقتدار میهن است.

این همایش سه روزه با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش و مازندران و دانشگاه دریایی حضرت علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه، دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه طب، بهداشت و درمان به نمایش گذاشته شد. امیر ایرانی قبل از افتتاحیه همایش از نمایشگاه جنبی در حاشیه این همایش بازدید کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار