ما متحدیم/ در همایش کاروان‌های راهیان نور مطرح شد؛

سرلشکر سلامی: هدف دشمن ناامید‌کردن ‌مردم از آینده انقلاب و وارونه‌ساز‌ی تاریخ است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمن، پشیمان کردن مردم از انقلاب اسلامی، خسته‌کردن و ناامید‌کردن ‌از آینده انقلاب و و وارونه‌ساز‌ی تاریخ است.
کد خبر: ۵۷۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 27February 2023

هدف دشمن ناامید‌کردن ‌مردم از آینده انقلاب و وارونه‌ساز‌ی تاریخ استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» امروز در همایش کاروان‌های راهیان نور که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه‌های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان برگزار شد، با یاد‌آوری دوران حیات انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این روزها در یک شرایط خطیر هستیم چون دشمن امروز متفاوت‌تر از ‌گذشته در مقابل دین اسلام، انقلاب ‌و نظام اسلامی ایستاده است.

وی استراتژی دشمن در جنگ جدید را ‌جداسازی ذهن جوانان از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و افزود: هدف دشمن، پشیمان کردن مردم از انقلاب اسلامی، خسته‌کردن و ناامید‌کردن ‌از آینده انقلاب و و وارونه‌ساز‌ی تاریخ است.

فرمانده کل سپاه این استراتژی‌های‌ دشمن را ‌یک واقعیت دانست که استکبار جهانی به دنبال آن هستند و گفت: آنچه که در قلب‌های دشمنان ایران اسلامی می‌گذرد بسیار بز‌رگتر از حرف‌هایشان است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مستمرا دشمن را تعقیب و رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ‌راهبردهای خطرناک دشمنان ایران ‌را به طور مداوم رصد می‌کنیم و به این واقعیت پی برده‌ایم که آنها می‌خواهند  ‌نسل‌های جدید ایران را به کل از ‌افتخارات گذشته منقطع کنند.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار