ما متحدیم/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

راهیان نور حلقه واصله نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس است

فلاحی با بیان اینکه هجمه‌های سنگین فرهنگی علیه ایران با هدف انقطاع نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس وارد می‌شود، گفت: راهیان نور می‌تواند حلقه واصله نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس باشد در صورتی که به روشی صحیح راهبری شود.
کد خبر: ۵۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۶ - 26March 2023

راهیان نور حلقه واصله نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس است«سارا فلاحی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور حلقه واصله نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس است، معتقدم توجه کردن به این اردوها و رویکرد فرهنگی به این ابتکار خوب بسیار راهگشا است.

فلاحی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های سنگین فرهنگی که علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف انقطاع رادیکال بین نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس وارد می‌شود، ضرورت دارد که ما با شیوه صحیح اردوهای راهیان نور را راهبری کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارکرد راهیان نور باید به شیوه نیازمندی‌های نسل جوان تغییر پیدا کند و بر اساس مطالباتی که نسل جوان دارد اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها تنظیم شود.

وی با بیان اینکه اسطوره‌های ایمان و اخلاقی که خود را وقف دین و ناموس و وطن کردند، باید برای نسل جوان تبیین شوند، گفت: بازتولید جدیدی از ارزش‌های دفاع مقدس متناسب با نیازهای کشور باید داشته باشیم تا جوانانمان از هر حیث در مقابل جنگ شناختی دشمن مصون باشند.

فلاحی خاطرنشان کرد: رابطه نسل جدید با دوران جنگ و انقلاب کاملاً گسسته شده است و این اردوها می‌تواند فرصتی برای بازسازی این ارتباطات باشد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار