در نشست خبری مطرح شد؛

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه: پیام روز قدس مبتنی بر شرایط سرزمین‌های اشغالی و متغیر‌های منطقه تعیین می‌شود/ صهیونیست‌ها بدانند هر اقدام نظامی واکنش چندبرابری دارد

شریف گفت: روز قدس پیام مشخصی دارد، اما هر سال با توجه به اینکه شرایط جدیدی در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌شود ضرورت دارد که پیام مجزای دیگری هم انتخاب کنیم.
کد خبر: ۵۷۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 13March 2023

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه: پیام روز قدس مبتنی بر شرایط سرزمین‌های اشغالی و متغیر‌های منطقه تعیین می‌شود/ صهیونیست‌ها بدانند هر اقدام نظامی واکنش چندبرابری داردبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس، امروز (دوشنبه) در نشست خبری، اظهار داشت: تشکر می‌کنم از حسن اعتماد نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بنده، البته بنده ابتدا با آن مخالفت مردم، ولی ایشان اصرار بر حضور اینجانب شدند.

شریف تصریح کرد: در این جلسه بیشتر هدفمان انتخاب پیام اصلی است، البته روز قدس پیام مشخصی دارد، اما هر سال با توجه به اینکه شرایط جدیدی در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌شود ضرورت دارد که پیام مجزای دیگری هم انتخاب کنیم.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه با اشاره به بکارگیری فضای مجازی و رسانه‌های رسمی جبهه مقاومت گفت: یکی دیگر از محور‌های اصلی این جلسه نسبت به جلسات دیگر تعیین شیوه و نوع برنامه‌ریزی برای انتقال پیام‌های روز قدس جهانی قدس است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

شریف با بیان اینکه ما به ابتکار امام خمینی (ره) ۴۴ سال است که روز جهانی قدس را گرامی می‌داریم، گفت: اولین دستاورد روز جهانی قدس این بود که اجازه نداد موضوع فلسطین فراموش شود، همانطور که می‌دانید بزرگ‌ترین رسانه‌های جهان منتسب به صهیونیست‌ها هستند و تلاش اساسی دارند تا جوانان و نسل جوان موضوع فلسطین را فراموش کنند اما برگزاری روز جهانی قدس باطل‌السحر این سیاست صهیونیست‌ها است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس گفت: گروه‌های سازش کار فلسطینی از ابتدا سازش‌کار نبودند، بلکه شهدای زیادی را در دفاع از فلسطین و قدس تقدیم کرده‌اند اما به دلیل اینکه حامی نداشتند روی به سازش آوردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۸۳ فرمودند که کرانه باختری هم همچون غزه باید وارد صحنه درگیری با رژیم اشغالگر قدس شوند که به لطف الهی این مهم رقم خورد، اگر ما شاهد هستیم که عملیات آنچنانی در کرانه باختری صورت می‌گیرد به معنی تسلیم مطلق کرانه باختری نیست، بلکه سرتاسر کرانه باختری پتانسیل عملیات دارد.

شریف خاطرنشان کرد: جنابت صهیونیست‌ها، جنابت علیه بشریت است و هر روز خانه بسیاری از فلسطینیان را خراب می‌کنند و اقدام به ساخت شهرک‌های صهیونیستی می‌کند این اقدامات با کدام مرام و مکتب اخلاقی سازگار است، به لطف خدا دوران بزن و در رو صهیونیست‌ها به اتمام رسیده است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها می‌دانند هر اقدام نظامی واکنش چند برابری دارد که دستشان را برای هر نقشه و توطئه‌ای بسته است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها اعلام می‌کردند که ما به دنبال نیل تا فرات هستیم و تمام اعراب در جنگ نظامی از ما شکست می‌خورد، گفت: امروز نه تنها آرزوی باطل نیل تا فرات محقق نشده است، بلکه یک گروه از یک کشور کوچک عربی به نام حزب‌الله لبنان آنچنان شکستی به اسرائیلی‌ها وارد کردند که هیچ آبرو و حیثیتی برای صهیونیست‌ها در جهان باقی نگذاشت.

شریف گفت: ما در تلاشیم که از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کنیم تا به دنیا اعلام کنیم که از هیچ کمک و حمایتی از مردم مظلوم فلسطین دریغ نمی‌کنیم، شما مطمئن باشید که اگر ایمان به خدا داشته باشیم همان بلایی که بر سر حزب بعث عراق و ژنرال‌های قد کشیدن صدام آمد بر سر سران رژیم صهیونیستی خواهد آمد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار