مایما متحدیم/ یادداشت

اردوی راهیان نور؛ بزرگترین دانشگاه حقوق جهان

اردوی راهیان نور بازدید از بزرگترین دانشگاه حقوق دنیاست چراکه زائران براحتی حقوق بشر غربی، توحش سازمان یافته استکبار جهانی و پیروزی مظلوم بر ظالم را حس می‌کنند‌.
کد خبر: ۵۷۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ - 16March 2023

اردوی راهیان نور؛ بزرگترین دانشگاه حقوق جهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «هادی طوماری» استاد دانشگاه و کارشناس رسانه؛ راهیان نور پلی برای اتصال شکاف بین نسل‌هاست، جوان دهه چهارمی که نه جنگ را حس کرده و نه مبارزات انقلابیون را، جوان هویت یک جامعه است و هویت انقلاب اسلامی ریشه در ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس و بیش از ۴۰ سال مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی است، پیوند جوان با ارمان‌های دفاع مقدس تشکیل‌دهنده همان جوان مومن و انقلابی است که دنیای استکبار از آن هراس دارد.

راهیان نور یک رزمایش مشترک بین نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی است، نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی ملی بوده و دو بال عاشورایی و مهدوی انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر و چابک‌تر می‌کند.

راهیان نور بزرگترین اردوگاه بازسازی نفس و خودباوری و غرور ملی است، وقتی جوان ایرانی می‌بیند که شهدا در چه شرایطی و با دستان تقریبا خالی از سلاح‌های مدرن در برابر هجمه‌های سلاح‌های نوین غربی و آمریکایی ایستادند، به خود می‌بالد و می‌شود و می‌توانیم در جوان ایرانی به یک باور عمیق تبدیل می‌شود.

راهیان نور "کربلایی باشید حتی اگر کربلا نرفته‌اید! " را به حقیقت تبدیل می‌کند، شهدای ما با فرهنگ و باور عاشورایی، حسینی شده و در راه دین اسلام جان نثاری کردند و بسیاری با آرزوی بوسه بر حرم مطهر امام حسین (ع) آسمانی شدند، راهیان نور حافظ امنیت ملی است چراکه دشمن از همین روحیه شهادت‌طلبی جوانان و آحاد ملت ایران بیم خوفناک دارد.

راهیان نور اثبات مظلومیت یک ملت است، قدم به قدم کربلای ایران مطهر و متبرک به خون پاک شهیدانی است که مظلومانه در جبهه حق علیه باطل جنگیدند، آخ نگفتند و برای آرمان خوش خون بها دادند! راهیان نور بزرگترین دانشگاه حقوق دنیاست، بزرگترین محکمه پیروزی مظلومان بر ستمگران است و سال‌ها باید نوشت با قلم خون که یک ملت، یک‌پرچم، یک اندیشه انقلابی و اسلامی هشت سال ایستاد، خون داد، جان داد، ولی یک وجب خاک به دشمن نداد!

اردوی راهیان نور بازدید از بزرگترین دانشگاه حقوق دنیاست چرا که زائران براحتی حقوق بشر غربی، توحش سازمان یافته استکبار جهانی و پیروزی مظلوم بر ظالم را حس می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها