فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

نیرو‌های بسیجی تمام قد پای نظام و انقلاب هستند

سردار «مجیدی» گفت: وقتی از ابتدای دوران انقلاب تا به امروز حوادث را بررسی کنیم، می‌بینیم که نیرو‌های بسیجی تمام قد پای نظام و انقلاب بودند وهرجا که کار مانده بود به میدان آمده و آن را تمام کردند.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴ - 16March 2023

نیرو‌های بسیجی تمام قد پای نظام و انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، امروز (پنج‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، انقلاب اسلامی و حیات در این دوره را نعمت الهی دانست و با تاکید بر تلاش برای پیشبرد اهداف این انقلاب، اظهار داشت: اگر شبانه روز برای این کار تلاش داشته باشیم باز کم است، به خصوص ما که عَلم سربازی ولایت را بر عهده گرفته و می‌خواهیم در این مسیر سخت و پر تلاطم و مسیری که با مشکلات و موانع بسیاری همراه است، حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود با مشکلات و موانع بسیاری همراه است، اما آینده روشن است، گفت: دوران دفاع مقدس با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات از زیباترین دوره‌های عمرم بود چرا که با وجود سختی‌ها پایان خوب و زیبایی داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به فتنه‌های اخیر دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: در طول چند ماه اخیر کشور درگیر فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری بود، اما با وجود آنکه مشکل و سختی بود و هزینه‌هایی بر ما تحمیل کرد به زیبایی تمام از این فتنه هم عبور کردیم و نوید این را می‌دهد که درنهایت جهان به دست صالحان خواهد افتاد و ما به این زنده هستیم که آینده روشن است و باید در این مسیر بیش از پیش حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ماموریت‌های مهم سپاه و بسیج در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، تاسیس این نهاد انقلابی را از الطاف الهی دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج یکی از ساختار‌هایی بود که نظام حکمرانی تعریف کرد و شاید از الطاف الهی بود که خداوند برای استمرار انقلاب اسلامی، حفظ و تداوم آن بر قلب امام (ره) انداخت.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه از نگاه امام راحل باید برای حفظ انقلاب مردمی پای کار باشند که انقلاب را به وجود آوردد، افزود: امام (ره) با شناختی که از انقلاب‌های گذشته داشتند بر این باور بودند که برای حفظ و حراست از انقلاب باید نهادی از جنس مردم پای کار باشد وگرنه ارتش و دیگر نیرو‌ها وجود داشتند و اگر ما این نهاد‌ها را داشتیم، اما بسیج را نداشتیم به طور قطع برای حفظ انقلاب با سختی بسیار مواجه بودیم.

وی به اهمیت بسیج و اقدامات نیرو‌های بسیج در پیشبرد اهداف نظام و حفظ حراست از انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی از ابتدای دوران انقلاب تا به امروز حوادث را بررسی کنیم، می‌بینیم که نیرو‌های بسیجی تمام قد پای نظام و انقلاب بودند وهرجا که کار مانده بود به میدان آمده و آن را تمام کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاموش شدن فتنه‌های اخیر را حاصل در صحنه بودن مردم دانست و گفت: تا قبل از ۲۲ بهمن در تمام سایت‌ها و فضا‌های مجازی فضای کشور سیاه و آلوده بود و دشمنان طوری وانمود می‌کردند که انگار کار نظام تمام شده، اما با حضور پرشکوه و بی‌نظیر مردم در مراسم راهپیمایی توطئه‌ها خنثی شد چرا که همه پای کار نظام و انقلاب بودند و همه نیرو‌ها با هم متحد شدند که البته این از لطف خدا بود.

وی اضافه کرد: باید قدردان این مردم بود و به حدی برای آن‌ها کار و تلاش کنیم تا بتوانیم جواب کار آن‌ها را بدهیم چرا که هرجا نظام با مشکل مواجه شد مردم پای کار آمدند و کار را تمام کردند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آینده روشن است بر اساس واقعیت‌های بزرگی است، گفت: ایشان همه چیز را می‌بیند، رصد می‌کند و می‌داند که در آینده چه خبر است، اما برای ما باید زمان بگذرد تا بدانیم ایشان چه گفتند.

وی با بیان اینکه صحنه دیپلماسی نظام از قبل از ۲۲ بهمن امسال تا به امروز بسیار متفاوت شده، به تحولات اخیر منطقه و ارتباط ایران اسلامی با دیگر کشور‌های منطقه اشاره و تصریح کرد: امروز به لطف خداوند صحنه هم افزایی در منطقه ایجاد شده و دشمن از این امر بسیار نگران است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه در ساختار سپاه برای مدتی سربازی می‌آید مسئولیتی می‌گیرد و بعد از دوره‌ای برای حفظ پویندگی سپاه مسئولین جابجا می‌شوند، گفت: به لطف خدا در مجموعه سپاه تلاش ما بر این است که این فاصله بین مسئولیت‌ها را رعایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات رابطین بین دولت و مردم هستند، تصریح کرد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در ادارات باید واسطه بین دولت و مردم باشند و در این راستا باید تلاش بسیار داشته باشند و علاوه بر اینکه باید پشتیبان خوبی برای دولت باشند، لازم است رابطه بین دولت و مردم را تقویت کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان در سال آینده بر تلاش در راستای معرفی شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: باید کار‌ها را به نحوی پیش ببریم تا سهم خود را در خصوص شهدا ببینیم و در راستای معرفی شهدا بیش از پیش تلاش کنیم.

وی از ساخت فیلم زندگی شهید همدانی و شهید قهاری خبر داد و یادآور شد: در راستای کنگره هشت هزار شهید استان، پیگیر ساخت فیلم شهید همدانی و شهید قهاری هستیم تا بتوانیم این شهدا و دیگر شهدای استان را معرفی کنیم که ظرفیت بسیار خوبی است.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه ظرفیت شهدا بسیار کارساز است، تصریح کرد: باید سال آینده این ظرفیت به عنوان برنامه فرهنگی مبنای کار و ماموریتی ما قرار گیرد و بتوانیم شهدا را به بهترین نحو به جامعه معرفی کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «ابراهیم بختیاری»، «امیر ترکاشوند» به عنوان مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها