وزیر کشور مطرح کرد؛

ضرورت توجه به اسکان زائران نوروزی مشهدالرضا

«وحیدی» گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور ۱۰ میلیون زائر از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، موضوع اسکان از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا باید پیش‌بینی اسکان اضافه را هم در نظر داشت تا با مشکل مواجه نشویم.
کد خبر: ۵۷۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 16March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «احمد وحیدی» وزیر کشور عصر امروز در قرارگاه مرکزی زائران نوروزی خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: نخستین موضوع در خصوص مشهد ایمنی و سلامت زائران است، لذا مبادی ورودی این کلانشهر باید تقویت شود.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی حضور ۱۰ میلیون زائر از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، موضوع اسکان از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا باید پیش‌بینی اسکان اضافه را هم در نظر داشت تا اگر به دلیلی زائران بیشتری به مشهدالرضا سفر کردند با مشکل مواجه نشویم.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل زائران گفت: امیدواریم ۸۴ رام قطار فعلی به ۹۰ افزایش یابد. در خصوص حمل و نقل از استان‌های دیگر هم کمک گرفته شود.

وحیدی ادامه داد: در حمل و نقل برون استانی هم اتوبوس لازم باید پیش‌بینی و در نظر گرفته شود تا مشکلی پیش نیاید.

وزیر کشور تصریح کرد: در ارتباط با اقلام خوراکی مورد نیاز باید بر قیمت‌ها نظارت شود تا کالاهای مورد نظر با قیمت مصوب عرضه شود.

وی یکی از بزرگترین افتخارات را خدمت به زائران امام رضا (ع) عنوان کرد.

وزیر کشور امروز در سفری یک‌روزه به مشهد با سرکشی از برخی محل‌های پیش‌بینی شده برای خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی، کیفیت و نحوه ارائه خدمت به مهمانان حضرت رضا (ع) را مورد بررسی قرار داد.

وی با حضور در خیابان وحدت از سالن ورزشی که توسط شهرداری مشهد برای اسکان اضطراری مسافران آماده‌سازی شده دیدن کرد و سپس به خیابان طبرسی رفت تا از نزدیک در جریان توزیع ارزاق عمومی برای زائران قرار گیرد.

بازدید از قرارگاه نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت، راه آهن مشهد و وضعیت آماده‌سازی مدارس مشهد برای اسکان موقت زائران توسط اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از دیگر برنامه‌های وزیر کشور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار