مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان:

هدف از نشست‌های روحانیون لارستان نقش‌آفرینی بیشتر در اجتماع است

«دهقانی» گفت: هدف از برگزاری این برنامه هم افزایی روحانیون در خصوص نقش آفرینی و اثربخشی بیش از پیش طلاب، روحانیون و مبلغین شهرستان در عرصه‌های تبلیغی، آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی و امورات اجتماعی شهرستان است.
کد خبر: ۵۷۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 16March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «روح الله دهقانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان امروز در حاشیه آخرین نشست هم‌اندیشی روحانیون شاغل در ادارات لارستان که به دبیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه هم‌افزایی روحانیون در خصوص نقش‌آفرینی و اثربخشی بیش از پیش طلاب، روحانیون و مبلغین شهرستان در عرصه‌های تبلیغی، آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی و امورات اجتماعی شهرستان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان افزود: اهم مصوبات یکساله این مجمع تشکیل، تجهیز و اعزام گروه جهادی نقش آفرین از بین طلاب و روحانیون به مناطق محروم شهرستان به صورت مستمر وساماندهی، توانمندسازی و اعزام طلاب مستعد و دغدغه مند به مدارس در قالب طرح امین اعم از برادران و خواهران طلبه بود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی ویژه اساتید، مبلغان و مبلغات شهرستان همچون مدیریت مسجد، فرق و مذاهب؛ عفاف و حجاب؛ جهادتبیین و اجرا و برنامه ریزی جهت حضور فعال طلاب جوان در عرصه های ورزشی و تربیت بدنی واعزام به مسابقات استانی از دیگر مصوبات این نشست بود.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه این نشستها به صورت ماهیانه و اقتضایی برگزار می‌شود گفت: اعضای این مجمع در سال ۱۴۰۱ ضمن بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه شهرستان، دیدارهایی نیز با فرماندار فرمانداری ویژه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، ریاست دانشگاه آزاد، ریاست کمیته امداد و برخی دیگر از مدیران ارشد شهرستان لارستان داشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لارستان در پایان تصریح کرد: به توفیق الهی این نشست‌ها در سال آینده نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و گام های اجرایی موثرتری در راستای تحقق بخشی به مصوبات سال ۱۴۰۱ برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار