برای اعزام سال ۱۴۰۲؛

پیش ثبت نام جذب امریه سربازی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از پیش‌ثبت‌نام جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای اعزام سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 17March 2023

پیش ثبت نام جذب امریه سربازی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی صدر» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در راستای اجرایی‌سازی توافق فی‌مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیرو‌های مسلح و با عنایت به سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه قصد دارد نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط برای جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در گروه‌های آموزشی مختلف برای سال ۱۴۰۲ اقدام کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: بر این اساس واجدین شرایط در رشته‌های تحصیلی مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (تمامی گرایش‌ها). زبان‌های خارجه (زبان و ادبیات انگلیسی و عربی)، حقوق بین‌الملل و روابط بین‌الملل، وفق شرایط و ضوابط دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند به پرتال دفتر نوآوری، فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه به نشانی https://uastartup.uast.ac.ir/fa مراجعه کرده و فرم پیش‌ثبت‌نام را تکمیل کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار