حجت‌الاسلام رئیسی در آیین افتتاح ۵ ایستگاه جدید متروی تهران:

افتتاح ۵ ایستگاه متروی تهران، جلوه‌ای از «ما می‌توانیم» است

رئیس‌جمهور با قدردانی از اقدامات و خدمات مدیریت شهری تهران، گفت: امروز فضای کشور فضای کار و تلاش است و چنین فضایی حتماً رضایتمندی و اعتماد مردم را به دنبال خود دارد و برای کشور تولید قدرت می‌کند.
کد خبر: ۵۷۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 18March 2023

شهرداری با روحیه جهادی و با تمام وجود برای رفاه مردم تلاش می‌کند/ فضای کار و تلاش رضایت‌مندی به همراه خواهد داشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز (شنبه) در آیین افتتاح ۵ ایستگاه و بهره‌برداری از ۱۱ کیلومتر مسیر ریلی از قطعات میانی خطوط ۶ و ۷ متروی تهران، تسهیل حمل و نقل و ساماندهی تردد مسافران در کلانشهر تهران را دغدغه‌ای همیشگی و بسیار مهم دانست و از تلاش‌ها و اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای توسعه مترو قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: مدیریت و خدمت‌رسانی در کلانشهر تهران کار آسانی نیست، اما با انگیزه بالا، مجاهدت، اخلاص و روحیه مردم‌داری عزیزان ما در شهرداری تهران کارهای بزرگی در این عرصه صورت گرفته که انجام آنها با امکانات و اعتباراتی که وجود دارد به سهولت امکان‌پذیر نبوده است.

رئیس‌جمهور اقدامات و برنامه‌های شهرداری تهران در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل شهری بویژه در بخش مترو را امیدبخش دانست و تأکید کرد: امروز مردم می‌دانند که شهرداری با روحیه بسیجی و جهادی با تمام وجود برای رفاه آنها تلاش می‌کند و برای آینده برنامه دارد.

وی خدمات شهری را کاری چندبعدی دانست که نیازمند همدلی و همراهی دولت و ملت است و خاطرنشان کرد: دولت وظیفه خود می‌داند که بی‌منت شهرداری تهران را در خدمت‌رسانی قوی و باکیفیت به مردم یاری دهد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه همراهی مردم با مدیریت خدمات شهری و شورای شهر به عنوان تبلور اراده شهروندان، رفاه اجتماعی را به ارمغان می‌آورد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال القای یأس و ناامیدی و ناتوانی در جامعه است اما ما ملت ایران معتقد به فرهنگ «ما می‌توانیم» هستیم.

رئیس‌جمهور گفت: شهرداری تهران در سایه این فرهنگ با همت بلند کارهای ماندگاری را انجام داده و آنچه امروز در توسعه مترو و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید شاهد آن هستیم نمادی از این همت مدیریت شهری است.

وی اظهار داشت: امروز فضای کشور فضای کار و تلاش است و چنین فضایی حتماً رضایتمندی و اعتماد مردم را به دنبال خود دارد و برای کشور تولید قدرت می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: دشمن نمی‌خواهد کشور پیشرفت کند و مردم خبرهای خوب بشنوند و لذا تلاش می‌کند قوت‌ها دیده نشده و ضعف‌هایی که در گوشه و کنار وجود دارد بزرگ‌نمایی شود.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به کارهای بزرگ و افتخارآفرین که در زمینه تولید دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف صورت گرفته، تصریح کرد: مردم دلداده به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی بدانند که در این کشور کارهای زیادی انجام شده و کارهای زیادی در پیش است که به همت و پشتکار جوانان عزیز ما رقم می‌خورد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار