رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع:

موزه‌های دفاع مقدس بازگوکننده سال‌های طلایی حماسه و ایثار است

امیر «فخری» گفت: موزه‌های دفاع مقدس بازگو کننده و جلوه گر سال‌های طلایی حماسه و ایثار رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۵۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 18March 2023

موزه‌های دفاع مقدس بازگوکننده سال‌های طلایی حماسه و ایثار است

امیر «مجید فخری» رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قم، اظهار داشت: حضور در قم و بازدید از موزه دفاع مقدس این استان توفیق بزرگی بود که نصیبم شد.

امیر فخری با بیان اینکه پیشرفت‌های بسیار زیادی در احداث و تکمیل موزه صورت گرفته که حاصل تلاش‌های مستمر مسئولان است، گفت: باعث خرسندی است که در موزه قم در حوزه‌های آموزشی، حفظ اسناد و مدارک و مستندات جنگ و دیگر بخش‌ها اقدامات حرفه‌ای شایسته‌ای صورت گرفته است.

رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به مرکزیت قم و زائرپذیری این استان گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم به لحاظ تردد زیاد زائران حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در طول سال می‌تواند محل خوبی برای ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد.

وی تاکید کرد: امنیت و سرافرازی نظام اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان اسلام است که در دوران طلایی هشت سال حماسه و ایثار خوش درخشیدند.

امیر فخری اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بتواند برای زائران و مسافران ارمغانی شایسته از فرهنگ و حماسه و رشادت‌های دلیرمردان غیور ایران اسلامی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها