ما متحدیم/ مسئول شبکه خادمین راهیان نور:

خادمان شهدا باید حلقه وصل شهدا با جوانان باشند

حاجی‌رحیمی گفت: خادمان شهدا باید دستاورد‌های سفر معنوی راهیان نور را در خود حفظ کرده و حلقه وصل شهدا با جوانان باشند.
کد خبر: ۵۷۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 18March 2023

خادمان شهدا باید حلقه وصل شهدا با جوانان باشندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد حاجی‌رحیمی» مسئول شبکه خادمین راهیان نور پیش از ظهر امروز (شنبه) ضمن حضور در یادمان شرهانی در جمع راهیان نور اظهار داشت: خادمان شهدا باید هدف مشترکی داشته باشند و بدانند که برای چه‌چیزی در این منطقه حاضر شده‌اند.

حاجی‌رحیمی افزود: جنگ، تلخ و سخت بود. هیچ جنگی شیرین و مطابق با میل انسان نیست، اما دفاع مقدس به دلیل حضور پررنگ خدا در دل‌های رزمندگان، دارای بُعد تربیتی و انسان‌سازی عظیمی بود که همین مسئله باعث ماندگاری ارزش‌های جنگ تحمیلی هشت ساله با وجود گذشت چندین سال می‌شود.

مسئول شبکه خادمین راهیان نور گفت: دفاع مقدس دانشگاهی بود که شهدایی، چون حاج‌قاسم سلیمانی، شهید حمید باکری، شهید شاهرخ ضرغام و شهید حاج‌حسین خرازی را از نقطه صفر به نقطه اعلا رساند.

وی افزود: این دانشگاه تربیتی هنوز تمام نشده و همچنان ساری و جاری است. خادم‌الشهدا، دانشجویی از دانشگاه تربیتی شهداست. یک خادم به منظور آموزش سبک زندگی شهدا و پیاده‌سازی آن در رفتار خویش و تحت‌تأثیر قرار دادن دیگران در این مناطق حضور می‌یابد.

رحیمی گفت: خدام پس از بازگشت دو مأموریت مهم دارند؛ اول باید دستاورد‌های این سفر معنوی را در خود حفظ کرده و هرگز خود را تسلیم شیطان نکنند. دوم آنکه مبلغ خوبی برای شهدا باشند و حلقه وصل شهدا با جوانانی که طعم این حضور را نچشیده‌اند، قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار