ما متحدیم/ مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار خادم در سامانه کوله بار

جعفری گفت: در سایت کوله‌بار که محل ثبت‌نام خادمان شهدا است، قریب به ۱۰۰ هزار خادم ثبت‌نام کردند که ۶۰ درصد از این افراد آقا و ۴۰ درصد دیگر خانم هستند.
کد خبر: ۵۷۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ - 18March 2023

ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار خادم در سامانه کوله باربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «محمد جعفری» مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا امروز در جمع راهیان نور اظهار داشت: اگر زیرساخت‌های شبکه خادمی آماده شود تا سه سال آینده بزرگترین و مؤثرترین مجموعه فرهنگی کشور را خواهیم داشت.

وی افزود: در سایت کوله‌بار که محل ثبت‌نام خادمان شهدا است، قریب به ۱۰۰ هزار خادم ثبت‌نام کردند که ۶۰ درصد از این افراد آقا و ۴۰ درصد دیگر خانم هستند.

جعفری ادامه داد: «حق با زائر است» شعار خادمان در یادمان‌ها است یعنی به گونه‌ای رفتار کنیم که سبب جذب مردم به این مناطق باشیم و کسی به‌ خاطر رفتار خادم از این مناطق دور نشود.

وی با اشاره به اینکه خادمی آداب دارد، بیان کرد: ممکن است در یادمان‌ها با کسانی روبه‌رو شویم که ظاهر و حجاب خوبی ندارند اما این افراد زائر و دعوت شده شهدا هستند و از این رو باید با کمال احترام با آنان برخورد شود.

مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا به اجرای طرح «خادمان نخبه» نیز اشاره کرد و گفت: از سال ۹۰ این طرح در یادمان‌ها اجرا می‌شود و دانش‌آموزانی که معدلی بالای ۱۸ دارند به مدت سه روز در مناطق می‌مانند و با شهدا آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار