دیدار هیئت بلندپایه حماس با معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو

هیئتی بلندپایه از جنبش حماس به ریاست موسی ابومرزوق رئیس دایره روابط بین‌الملل این جنبش با میخائیل بوگدانوف فرستاده صلح رئیس جمهور روسیه به غرب آسیا و آفریقا و معاون وزیر خارجه این کشور در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 18March 2023

دیدار هیئت بلندپایه حماس با معاون وزیر خارجه روسیه در مسکوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیئتی بلندپایه از جنبش حماس به ریاست موسی ابومرزوق رئیس دایره روابط بین‌الملل این جنبش با میخائیل بوگدانوف فرستاده صلح رئیس جمهور روسیه به غرب آسیا و آفریقا و معاون وزیر خارجه این کشور در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین به ویژه جنایات و تجاوزات دولت تندرو و راست‌گرای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر علیه ساکنان کرانه باختری و تهدیدات این رژیم برای امنیت و ثبات منطقه رایزنی کردند.

هیئت حماس بر حق مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر تأکید و بیان کرد که دولت راست‌گرای کنونی با سیاست‌های افراطی خود دست به تجاوزات و قتل و کشتار هدفمند ملت فلسطین می‌زند.

از سوی دیگر، بوگدانوف نیز بر موضع کشورش در حمایت از حقوق ملت فلسطین تأکید کرد و به تشریح تلاش‌های کشورش با طرف‌های ذی ربط در این زمینه پرداخت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها