معاون استاندار قم:

«کنگره شهدای غیر ایرانی انقلاب اسلامی» روایت مظلومیت شهیدان است

«حاجی زاده» با تاکید بر ضرورت بهره مندی از توانمندی گروه‌های هنری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: با برپایی کنگره شهدای غیر ایرانی انقلاب اسلامی، مظلومیت این شهیدان بیش از پیش نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 18March 2023

«کنگره شهدای غیر ایرانی انقلاب اسلامی» روایت مظلومیت شهیدان است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی زاده» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم امروز در جلسه کنگره شهدای غیر ایرانی انقلاب اسلامی، با اشاره به تجربه برگزاری بزرگداشت کنگره شهدا در قم، اظهار کرد: خوشبختانه کنگره شهدای استان قم یکی از بهترین کنگره‌های برگزار شده در سطح کشور بوده است.

حاجی زاده با بیان اینکه باید ریل‌گذاری‌های لازم و تمام بایدها و نبایدها در برگزاری کنگره‌های شهدا انجام شود، مطرح کرد: باتوجه به اینکه سازمان مهاجرین به‌تازگی شکل‌گرفته است و می‌خواهد اولین تجربه خود در این حوزه را داشته باشد، باید قم را به‌عنوان پایلوت انتخاب کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه باید مظلومیت شهدای غیرایرانی را به تصویر بکشیم، عنوان کرد: باتوجه به حجم بالای آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز تمام توان خود را در حوزه آموزش و پرورش بکار گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه افتخار آموزش و پرورش باید به تربیت انسان درست باشد، خاطرنشان کرد: بهترین راه و درست‌ترین راه در این مسیر، ترویج سیره شهدا است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در ترویج سیره شهدا باید ظرفیت بخش هنر را جدی بگیریم، تصریح کرد: باید از توانمندی هنرمندان در این زمینه بهره‌مند شده و ضمن تشکیل تیم هنری، ظرفیت آن‌ها را جدی بگیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه در این مسیر می‌توان از ظرفیت دستگاه‌های مختلف نیز بهره‌مند شد، اذعان کرد: خوشبختانه شهرداری قم و شورای اسلامی شهر نیز در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر تلاش بسیاری داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار