رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس:

تکریم خانواده‌های شهدا در دستور کار جهاد دانشگاهی فارس قرار دارد

«استقلال» گفت: یکی از وظایفی که تمام اقشار مختلف مردم به خصوص مسئولان به عهده دارند، تکریم ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا است که در اولویت جهاد دانشگاهی نیز هست.
کد خبر: ۵۷۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 18March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «امیرحسین استقلال»، رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس امروز ۲۷ اسفندماه در دیدار با خانواده شهید «امیر رضا اولادی» از شهدای امنیت که در اغتشاشات اخیر در شیراز به شهادت رسید با تاکید بر اهمیت ضرورت تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های ایشان اظهار داشت: یکی از وظایفی که تمام اقشار مختلف مردم به خصوص مسئولان به عهده دارند، تکریم ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهداست که در اولویت جهاد دانشگاهی نیز هست.

استقلال با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید خود را وامدار خون پاک شهدا دانسته و همواره برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های آنان تلاش کنند، گفت: کمترین وظیفه مسئولان بازدید و سرکشی از خانواده‌های شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آن‌هاست.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس، پیروزی، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی را مرهون فرهنگ شهادت و ایثار دانست که این فرهنگ با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جامعه تقویت می‌شود.

وی، شهدای امنیت را یکی از مظلوم‌ترین اقشار جامعه عنوان کرد و گفت:‌ باید تلاش جهادی برای رفع مظلومیت و غربت این شهدایی که عزیزترین دارایی خویش یعنی جان را برای حفظ امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند، انجام دهیم.

استقلال با بیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای امنیت در دستور کار جهاددانشگاهی فارس قرار دارد، گفت:‌ تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های خانواده‌های شهدا به سهم و وسع خویش انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار