فرماندار بهار تاکید کرد؛

لزوم ایجاد پویایی در کتابخانه‌های شهرستان بهار

«نباتی» گفت: باید تلاش کنیم آمار عضویت در کتابخانه بیشتر شود و از آن مهمتر تعداد دریافت کتاب از سوی اعضا بیشتر و بهتر شود تا پویایی کتابخانه‌ها بالاتر رود.
کد خبر: ۵۷۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ - 18March 2023

لزوم ایجاد پویایی در کتابخانه‌های شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «روح‌الله نباتی» فرماندار شهرستان بهار امروز (شنبه) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، اقدامات خوب و موثری در زمینه کتاب و کتابخوانی صورت گرفت و برگزاری تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران استان همدان از ابتکارات قابل توجهی بود که مردم با پیشرفت فضاهای فیزیکی و توسعه کتابخانه‌های سراسر شهرستان بهار آشنا شدند.

وی افزود: مردم شهرستان بهار فرهیخته و اهل ادبیات هستند و بالاتر بودن درصد عضویت مردم شهرستان به نسبت میانگین استانی موید این موضوع است. در سال گذشته سرانه عضویت در کتابخانه‌های شهرستان بهار از ۲/۷۸ به چهار درصد رسیده است.

فرماندار بهار ادامه داد: انجمن کتابخانه‌های شهرستان بهار در سال جاری عنوان برتر در استان را کسب کرد با این وجود باید تلاش کنیم آمار عضویت در کتابخانه بیشتر شود و از آن مهمتر تعداد دریافت کتاب از سوی اعضا بیشتر و بهتر شود تا پویایی کتابخانه‌ها بالاتر رود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری و شورای شهر بهار پیگیر احداث کتابخانه در شهرک فرهنگیان هستیم و این منطقه مستعد برنامه‌های مختلف فرهنگی است. 

نباتی گفت: در شهرستان به ازای هر نفر یک کتاب وجود دارد و این نشان دهنده تلاش مجموعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای افزایش تعداد کتاب ها است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار