با صدور بیانیه‌ای؛

مقاومت فلسطین برگزاری نشست «شرم الشیخ» را محکوم کرد

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر مخالفت شدید خود با مشارکت تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 19March 2023

مقاومت فلسطین برگزاری نشست «شرم الشیخ» را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مخالفت شدید خود را با مشارکت رهبران تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ که قرار است امروز (یکشنبه) در مصر با حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی برگزار شود اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: تیمی که قرار است در این نشست شرکت کند از اراده ملی مردم فلسطین جدا بوده و نماینده آن‌ها محسوب نمی‌شود.

بر اساس این بیانیه، گروه‌های مقاومت فلسطین ایمان دارد که ملت فلسطین به گزینه جهاد و مقاومت پایبند خواهد ماند و با هوشیاری خود می‌تواند از این بحران‌های ساختگی، عبور کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: کمیساریای جنبش فتح که علیه مقاومت و رهبران آن موضع گیری می‌کند به دنبال از بین بردن وحدت ما است تا افکار فلسطینی‌ها را از موضوع اصلی منحرف سازد.

در این بیانیه آمده است: نشست شرم الشیخ در حالی برگزار می‌شود که دشمن صهیونیستی علیه فرزندان ما جوی خون راه انداخته است.

روز گذشته نیز موسی ابومرزوق رئیس دایره روابط بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: گزینه مدنظر و مصلحت ما تشدید مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است و مخالف قاطع نشست شرم الشیخ و هرگونه نشست دیگری با هدف آرام سازی اوضاع در اراضی اشغالی هستیم.

موسی ابومرزوق در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که طرف‌های اروپایی و آمریکایی در مورد جنایات رژیم صهیونیستی اظهارنظر می‌کنند، اما هیچ اقدامی برای اعمال فشار بر این رژیم جهت توقف این جنایات انجام نمی‌دهند.

ابومرزوق تصریح کرد: مشکل ما با همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، اطلاعاتی است که طرف فلسطینی در مورد مقاومت به دشمن می‌دهد. تشکیلات خودگردان بداند که همکاری و هماهنگی با ملت خودش بسیار مهم‌تر از همکاری با دشمن اشغالگر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار