ما متحدیم/ فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

اعزام ۱۵۰ زائر به مناطق جنوب کشور از ساوه

سرهنگ مهدی گفت: ۱۵۰ نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که مدت این اردو چهار روز بوده و زائران از یادمان‌های شهدای والفجر۸، فتح المبین، طلائیه، دهلاویه، هویزه، شلمچه، فکه و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ - 21March 2023
اعزام  ۱۵۰ زائر به مناطق جنوب کشور از ساوهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار داشت: راهیان نور با هدف روایت‌گری از شهادت، شهامت، جهاد در راه خدا، میهن‌دوستی، حفظ جان و مال و ناموس مردم راه اندازی شد تا این نمونه بارز جهاد تبیین و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی، برای کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان روایت شود.
 
سرهنگ مهدی افزود: راهیان نور به عنوان یک گنج ارزشمند و غنی فرصتی مناسب برای انتقال حماسه‌ها و فرهنگ ما می‌توانیم به نسل جدید جامعه است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: ۱۵۰ نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که مدت این اردو چهار روز بوده و زائران از یادمان‌های شهدای والفجر۸، فتح المبین، طلائیه، دهلاویه، هویزه، شلمچه، فکه و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.
 
سرهنگ مهدی خاطرنشان کرد: فرهنگ روایتگری دفاع مقدس، برنامه‌ای قوی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها