ما متحدیم/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

راهیان نور گامی بلند در راستای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: راهیان نور مانع از تحریف حقایق دفاع مقدس و سیره شهدا می‌شود و قطعا این سفر یک کلاس درس عَملی است.
کد خبر: ۵۸۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 22March 2023

راهیان نور گامی بلند در راستای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز (چهارشنبه) در دیدار با اعضای کاروان راهیان نور اعزامی از تهران در مصلی بیت المقدس اراک اظهار داشت: راهیان نور کلاس زندگی و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس است، نکته برداری از این سفر و ارائه این نکات به دیگران یکی از ارزشمندترین کارها در راهیان نور است. انتشار مقالات و خاطرات این سفر بسیار با ارزش است و این کار مانع از تحریف حقایق دفاع مقدس و سیره شهدا می‌شود و قطعاً این سفر یک کلاس درس عَملی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امسال همزمان شده با ماه مبارک رمضان که بسیار گرامی است. همه باید تلاش کنیم چراغ این ماه روشن بماند. ماه رمضان ماه الفت با اهل بیت است. ماه شب‌های قدر و سپاسگزاری از خداوند است.

وی ادامه داد: مسأله حجاب بسیار مقدس است و حجاب برای حفظ شخصیت بانوان است. همه باید تلاش کنیم مسأله حجاب در جامعه به حاشیه نرود.

دری نجف آبادی خاطر‌نشان کرد: مسئولان وزارت راه باید توجه ویژه ای به جاده‌های منتهی به راهیان نور داشته باشند. باید امکانات کامل رفاهی برای کاروان‌های راهیان نور در نظر گرفته شود، ایجاد امکانات از جمله مسجدهای بین راهی جز واجب‌ترین کارها برای مسافران است و خدمات اجتماعی بسیار مهم است و وزارت گردشگری باید به این مسئله توجه ویژه کند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار