عرین الاسود خطاب به صهیونیست‌ها: امنیت را در خواب هم نخواهید دید

گروه «عرین الاسود» فلسطین با انتشار بیانیه هشدارآمیزی، خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد که دیگر رنگ امنیت را نخواهند دید و هیچ چیزی نخواهد توانست برایشان امنیت به همراه بیاورد.
کد خبر: ۵۸۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 23March 2023

عرین الاسود خطاب به صهیونیست‌ها: امنیت را در خواب هم نخواهید دیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) فلسطین شامگاه امروز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد که «در اوج جنگ با دشمنان خداوند» قرار دارند.

خبرگزاری شهاب ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، مقاومت فلسطین همه ساله قدرتمندتر می‌شود و مردم نباید شهدای خود را فراموش کنند، بلکه باید صبوری پیشه کنند؛ لذا امید گروه‌های مقاومت به آگاهی ملت فلسطین است.

عرین الاسود خطاب به رژیم صهیونیستی هم گفت: به شما ثابت خواهیم کرد که امنیت از دست رفته خود را در هیچ جایی نخواهید یافت و هیچ چیزی نمی‌تواند امنیتی را برای شما به ارمغان بیاورد که آرزوی آن را دارید.

این گروه مقاومت ادامه داد: به زودی خواهید دید که خون سربازان شما از دندان‌های شیران ما می‌چکد و همان گونه که فرزندان ما را تعقیب کردید، ما نیز شما را تعقیب خواهیم کرد و امنیت شهرک‌نشینان شما را بر هم خواهیم زد.

عرین الاسود با بیان اینکه زمان زورگویی به پایان رسیده است، در پایان خاطرنشان کرد: بینی شما را خواهیم شکست، غرورتان را لگدمال خواهیم کرد و توهماتتان را از بین می‌بریم. در خاک ما هیچ امنیتی نخواهید داشت.

عرین الاسود بامداد امروز هم طی پیامی به اسرای فلسطینی، گفت: «ساعت رویارویی نزدیک است و طبل جنگ در هر وجب از خاک مبارک ما به صدا درآمده است و ما آمادگی کامل برای شرکت در نبرد‌های بزرگتر با این دشمن وحشی را داریم».

این گروه ادامه داد: «ما صدای شما (اسرای فلسطینی) را شنیدیم و پیامتان به ما رسید و شما را ناامید نخواهیم کرد، شما از ما و ما از شما هستیم، میان ما و پیروزی شما جز مرگ چیزی فاصله نمی‌اندازد. خداوند شما را قوت بخشد و یاری کند و صبر عنایت فرماید».

در ادامه این پیام آمده است: «پیش بروید و عقب ننشینید، نبرد اکنون نبرد همه فلسطینی‌ها است و ما به یاری خدا آن را به نبردی آتشین تبدیل خواهیم کرد که بین حق و باطل تفاوت ایجاد می‌کند. وقت اثبات خود فرا رسیده است، پس یا عزت یا ذلت و خواری، موضوع را دست کم نگیرید و جدی بگیرید و در راه خدا بسیج شوید».

عرین‌الاسود در ادامه در پیامی به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نیز هشدار داد: «ما همانگونه هستیم که از جایی که شما نمی‌دانید به سوی شما بیرون می‌آییم و منتظر نبرد‌های بزرگتر بودیم و اکنون زمان آن‌ها رسیده، آنچه را که رهبری شکننده شما به آن فکر نمی‌کرد، در ما خواهید دید؛ اینکه بر روی پایان دادن به مقاومت با یک جلسه در اینجا یا آنجا شرط‌بندی می‌کند».

این گروه مقاومت فلسطینی تاکید کرد: «ما تصمیم خود را برای گسترش رویارویی در حمایت از زندانیان خود در این روز‌های سخت گرفتیم و شما صداقت سخنان ما را با عملکردمان در میدان خواهید دید».

عرین‌الاسود با بیان اینکه به مبارزه ادامه می‌دهد و اسلحه را زمین نمی‌گذارد، تصریح کرد: «حتی اگر بهای آن اعضای بدن ما باشد. اشغالگران از امنیتی که با کمک آمریکا و کشور‌های همسایه به دنبال آن است، نخواهند رسید. مراقب باشید، زیرا فردا با خدا قرار خواهی گذاشت و مواظب باشید، زیرا تاریخ به شما رحم نخواهد کرد».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار