رئیس پلیس فتا استان اصفهان:

اگر قصد سفر دارید از شرکت‌های فاقد مجوز درخواست خدمات نکنید

«مرتضوی» در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان اگر قصد استفاده از خدمات گردشگری یا درخواست اماکن اقامتی به صورت اینترنتی داشتند، تنها از طریق دفاتر تایید شده و معتبر اقدام کرده و از افراد و شرکت‌های فاقد مجوز درخواست خدمات نکنند.
کد خبر: ۵۸۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 23March 2023

اگر قصد سفر دارید از شركت‌هاي فاقد مجوز درخواست خدمات نکنیدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «سید مصطفی مرتضوی» رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال وصول دو پرونده و ادعای شکات در خصوص کلاهبرداری فردی ناشناس با شگرد تبلیغ تور کویرگردی و رزرو اقامتگاه از طریق فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص گردید فردی ناشناس با ایجاد صفحه تبلیغاتی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری و دریافت مبلغ ۳۰ میلیون ریال از هر یک از متقاضیان کرده و پس از آن نه تنها پاسخگوی افراد نبوده بلکه خدماتی هم در زمان مقرر به آن‌ها ارائه نداده است.

مرتضوی با اعلام شناسایی و دستگیری متهم در عملیات ماموران پلیس فتا خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات فضای مجازی ایجاد فرصت برای تبلیغات با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی در زمانی کوتاه است، این فضا این امکان را برای افراد سود جو نیز فراهم آورده تا بتوانند تبلیغاتی همچون تور‌های گردشگری، رزرو اماکن اقامتی، فروش بلیط ارزان قیمت و ... را به صورت گسترده در این فضا داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان اگر قصد استفاده از خدمات گردشگری یا درخواست اماکن اقامتی به صورت اینترنتی داشتند، تنها از طریق دفاتر تایید شده و معتبر اقدام کرده و از افراد و شرکت‌های فاقد مجوز درخواست خدمات نکنند، همچنین حتی الامکان آدرس و تلفن شرکت مورد نظر را دریافت و به‌صورت حضوری مراجعه کرده و در صورت مواجه با موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار