مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» تا ۱۵ فروردین

حجت‌الاسلام «لقمانپور» از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 23March 2023

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» تا ۱۵ فروردین

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قم اظهار داشت: دومین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» با همکاری این اداره کل و سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام لقمانپور با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره شهادت قلم در قم، گفت: استان قم دربرگیرنده مزار شهیدان والامقام بسیاری از کشور‌های مختلف است و این قابلیت، ظرفیت و توانمندی را دارد که دومین دوره جشنواره را به صورت بین‌المللی برگزار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تشریح بخش‌ها و شرایط شرکت در دومین جشنواره بین المللی شهادت قلم ادامه داد: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل فیلمنامه کوتاه و فیلمنامه اقتباسی، بخش بین الملل ویژه کشور‌های حوزه مقاومت با موضوع مطالعات پژوهش‌های مرتبط با حوزه مقاومت و بیداری اسلامی و بخش ویژه سیدالشهدای مقاومت با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید سلیمانی و تبیین سجایای اخلاقی، دلاوری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ آثار خود را از طریق آدرس ایمیل: www.shahadatghalam@gmail.com و یا پورتال هنر دفاع (صفحه جشنواره‌ها) به نشانی: www.festivals. honaredefa.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار