مفتی قدس اشغالی:

تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی در ماه رمضان افزایش یافته است

محمد حسین از شدت گرفتن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 24March 2023

تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی در ماه رمضان افزایش یافته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد حسین» مفتی قدس اشغالی اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی به صورت روزانه تکرار شده و در حال افزایش است.

وی افزود: این تجاوزات با وجود آغاز ماه مبارک رمضان شدت گرفته است به طوری که اقدامات امنیتی علیه نمازگزاران فلسطینی که قصد ورود به مسجد الاقصی را دارند شدیدتر شده است.

حسین ادامه داد: صهیونیست‌ها به بهانه‌های مختلف از جمله سن نمازگزاران یا تفتیش پی در پی آن‌ها مانع ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی می‌شوند. تل آویو به تعهدات خود در نشست شرم الشیخ عمل نمی‌کند.

وی گفت: جامعه بین الملل از جمله کشور‌های عربی و اسلامی باید برای ممانعت از اقدامات اشغالگران علیه مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی وارد عمل شود.

چندی قبل نیز، گروهک‎‌ها و سازمان‌های تندرو یهودی از تصمیم خود برای تعرض به مسجد الاقصی در اولین روز از ماه مبارک رمضان خبر داده بودند.

در همین حال، نهاد‌ها و سازمان‌های فلسطینی نیز از فلسطینیان برای حضور حداکثری در مسجد الاقصی و اعتکاف در آن به منظور مقابله با شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی دعوت کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار