وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، پایگاه قرآنی می‌شود

اسماعیلی گفت: هر کانون فرهنگی- هنری مسجد را به یک پایگاه و کانون قرآنی تبدیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 24March 2023

وزیر فرهنگ: کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، پایگاه قرآنی می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش در حساب توییتری خود نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار باصفای رمضانی با اصحاب قرآن، راهبرد احیاء برنامه‌های قرآنی مساجد را ابلاغ فرمودند.

اسماعیلی با انتشار فیلم بخشی از سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در محفل نورانی انس با قرآن تصریح کرد: در وزارت فرهنگ، با مشارکت فعالانه معاونت قرآن و ستاد عالی کانون‌های مساجد، هر کانون فرهنگی - هنری مسجد را به یک پایگاه و کانون قرآنی تبدیل خواهیم کرد. ان‌شاءالله.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: باید همه مساجد به پایگاه‌های رواج تلاوت و استماع قرآن و ارائه تفسیر آیاتِ قرائت‌شده تبدیل شوند.

حضرت امام خامنه‌ای عصر روز پنجشنبه در اولین روز ماه مبارک رمضان و در محفل نورانی انس با قرآن که با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی برگزار شد، قرآن را کتاب حکمت و درس و زندگی خواندند و خاطر نشان کردند: قرآن مجید در همه عرصه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی وحتی روابط بین‌الملل، مملو از تدبیر و حکمت است که باید به آموختن و بکارگیری این دروس اهتمام جدی داشت که خوشبختانه امروز همه زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار