حجت‌الاسلام رئیسی درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت والده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 24March 2023

حجت‌الاسلام رئیسی درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت والده حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: این مادر والامقام که با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و باورمندی عمیق به آرمان‌های بلند انقلاب، دو فرزند عزیزش را در راه دفاع از دین و میهن، تقدیم نموده بود، الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به شرح ذیل است:

خبر درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار، ام‌الشهیدین والده مکرمه جنابعالی، سرکار خانم صفری مایه تأسف و تأثر گردید.

این مادر والامقام که با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و باورمندی عمیق به آرمان‌های بلند انقلاب، دو فرزند عزیزش را در راه دفاع از دین و میهن، تقدیم نموده بود، الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به جنابعالی و سایر بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی خاطر مسألت دارم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها