رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

افزایش دو برابری سفر‌های جامعه ایثارگری/ ضرورت توسعه نظام اردویی و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان نظارت ستادی در مشهد مقدس از افزایش ۱۰۰ درصدی سفر‌های ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 25March 2023

افزایش دو برابری سفر‌های جامعه ایثارگریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به هدف‌گذاری بنیاد در توسعه و افزایش سفر‌های جامعه ایثارگری، اظهار داشت: تعداد سفر‌های ایثارگران در دوره جدید صد درصد افزایش یافته و از سال گذشته با توجه به مساعد شدن شرایط و کاهش اپیدمی کرونا استقبال از سفر‌ها نیز افزایش یافته است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: برای ایثارگران با توجه به ساختار سنی آن‌ها دو نیاز عمده مطرح است که اولی نیاز به خدمات درمانی و دیگری سفر و سیاحت است و تأمین این نیازمندی‌ها از برنامه‌های قطعی بنیاد شهید و امور ایثارگران است بنابراین به توسعه نظام اردویی و سفر ایثارگران نیاز داریم تا زنجیره خدمات کامل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مناسب در حوزه سفر و اردو به جامعه ایثارگری، گفت: امروز حوزه نرم‌افزاری بسیار مهمتر از سخت‌افزاری است و این مسیر سرمایه‌گذاری جدی می‌طلبد و زمانی که ایثارگران و خانواده‌های آنان از خدمات بهره‌مند می‌شوند باید احساس عزت کنند و بدانند خیلی مهم و ویژه هستند، زیرا موضوعی که در حال حاضر به آن نیاز داریم این است که در جامعه ایثارگری احساس منزلت، کرامت، عزت و غرور تزریق کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های خدمات دهنده به ایثارگران گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و زیارتی برای جامعه ایثارگری مورد توجه است و انتظار داریم اقدامات مؤثر در سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با سرعت بیشتر به سرانجام برسد و باید پروژه‌ها را زودتر تمام کنیم، چون سن جامعه هدف ما رو به کهولت است و ما هم وظیفه خدمت‌رسانی به این افراد را به عهده داریم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ارائه خدمات سیاحتی و زیارتی به ایثارگران از برنامه‌های اولویت‌دار و قطعی است، افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی بالادستی، سیاست نظام در این عرصه توسعه خدمات سیاحتی زیارتی است و این سیاست باید با قوت دنبال شود و در توسعه و برنامه‌ریزی اردویی شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار