عضو انصارالله: برای هر گزینه‌ای آماده هستیم

یک عضو شورای عالی سیاسی یمن در هشتمین سالگرد جنگ علیه این کشور گفت: مردم یمن برای هر گزینه‌ای که رهبری انقلاب تعیین کند، آماده هستند.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ - 26March 2023

عضو انصارالله: برای هر گزینه‌ای آماده هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، راهپیمایی‌های «روز ملی ایستادگی» در صنعاء و دیگر استان‌های یمن در هشتمین سالگرد جنگ علیه این کشور آغاز شد. خبرنگار المسیره از حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم یمن در این راهپیمایی‌ها خبر داده است.

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی در این باره تاکید کرد: برای هر گزینه‌ای که رهبری انقلاب تعیین کند، آماده هستیم.

وی خاطر نشان کرد ملت بزرگ ما در برابر کشور‌های جنگ افروز متکبر و زورگو ایستادگی کرد، در حالی که این کشور‌ها گمان می‌کردند نبردشان در یمن، تفریحی خواهد بود.

الحوثی تاکید کرد ائتلاف متجاوزان مرتکب جنایاتی شد که نمی‌تواند آن را انکار کند و این توحش سبب افزایش اصرار و عزم ما برای مقابله با آن شده است.

وی در ادامه گفت ما از همان روز نخست جنگ می‌گفتیم که ایران کشور همسایه است و ما به نیابت از آن نمی‌جنگیم، اما متجاوزان ادعا می‌کردند که ایران در یمن حضور دارد، اما امروز به سمت صلح و گفتگو با ایران حرکت می‌کنند.

عضو ارشد انصارالله تاکید کرد ما خواهان صلح واقعی نه صلح رسانه‌ای و تبیلغاتی هستیم، ما شروط غیر عملی یا شروط مغایر با قوانین بین المللی وضع نمی‌کنیم.

الحوثی با انتقاد از مواضع سازمان ملل گفت سازمان ملل، محاصره، قطع پرداخت حقوق و کمک‌ها را مشروعیت بخشید و ما دیدیم که این نهاد در مقابل جمهوری یمن قرار گرفت.

وی تاکید کرد آمریکا رهبری این جنگ را برعهده دارد، به همین سبب اعزام نماینده صلح تنها برای پوشش بر جنایاتش بود.

الحوثی تصریح کرد به حقوق و وطن مشروع خود چنگ خواهیم زد، هرگز اجازه ادامه محاصره و اشغالگری را نخواهیم داد و تا بیرون راندن آن‌ها از کشورمان در زمین و دریا و هوا به نبرد با آن‌ها ادامه خواهیم داد.

وی گفت هرگز آرام نخواهیم گرفت، مگر آنکه وطن ما آزادی و استقلال کامل خود را به دست آورد.

الحوثی به متجاوزان هشدار داد که ادامه جنگ و تجاوز به معنای این است که سطح شکست گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار