رئیس جمهور درگذشت سمیعی گیلانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد احمد سمیعی گیلانی مترجم، نویسنده، ویراستار پیشکسوت و مدیر گروه ادبیات معاصر فرهنگستان زبان و ادب فارسی را به خانواده محترم، شاگردان و همکاران و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ - 26March 2023

رئیس جمهور درگذشت سمیعی گیلانی را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تسلیت درگذشت استاد احمد سمیعی گیلانی اظهار داشت: ایشان، نویسنده، مترجم و پژوهشگری دقیق در عرصه ادبیات و پدیدآورنده آثاری ماندگار در زمینه ادبیات گذشته و امروز ایران بود و نقش ارزنده‌ای در دانش نگارش و ویرایش داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

درگذشت استاد احمد سمیعی گیلانی مترجم، نویسنده، ویراستار پیشکسوت و مدیر گروه ادبیات معاصر فرهنگستان زبان و ادب فارسی موجب تأثر و اندوه شد.

ایشان، نویسنده، مترجم و پژوهشگری دقیق در عرصه ادبیات و پدیدآورنده آثاری ماندگار در زمینه ادبیات گذشته و امروز ایران بود و نقش ارزنده‌ای در دانش نگارش و ویرایش داشت. اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه این چهره علمی و ادبی، مصیبت وارده را به خانواده محترم، شاگردان و همکاران و عموم دوستدارانش تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار