ما متحدیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

راهبرد عقلانی عبور از سفسطه دشمنان اجرای فرمان جهاد تبیین است

سردار مرادحاجتی گفت: راهبرد عقلانی عبور از سفسطه دشمنان اجرای فرمان جهاد تبیین است چرا که اجرای دقیق این تدبیر رهبر معظم انقلاب، باعث می‌شود نسل جوان ما هم به توانایی‌های واقعی و ملموس کشور پی ببرند و هم فریب دروغ های رسانه ای استکبار را نخورند.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ - 26March 2023

راهبرد عقلانی عبور از سفسطه دشمنان اجرای فرمان جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در معراج شهدای اهواز و در جمع زائران راهیان نور با اشاره به تلفیق مناسبت‌هایی همچون فرا رسیدن بهار طبیعت، بهار معنویت، ماه مبارک رمضان و فصل راهیان نور، حضور پررنگ نسل جوان کشور در این مناسبت‌ها را سیلی محکمی به صورت شیطانی دشمنان دانست و اظهار داشت: جغرافیای حماسی خوزستان سرشار از نشاط و امید شده است.

وی افزود: امسال نیز همچون گذشته شاهد هستیم در سرزمین ایثار، جهاد و شهادت و مراکز یادمانی دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی خیل عظیمی از هموظنان به خصوص نسل نوجوان و جوان از سراسر کشور حضور معناداری دارند تا در کنار سیاحت به زیارت سرزمین‌هایی بروند که نسل دیروز این ملت، تا ابد بدان افتخار خواهند کرد.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی اخیر خیلی تلاش کردند که روی نسل جوان ما تاثیر بگذارند و آن ها را از ارزش‌های انقلاب دور کنند اما ما شاهد هستیم علیرغم وجود ماه مبارک رمضان و همچنین ایام نوروز، کاروان‌های زیادی مشتاقانه به زادگاه سردار شهید «علی هاشمی»، سردار شهید «حسین علم الهدی»، فرمانده شهید «محمد علی جهان آرا» و نوجوان شهید «بهنام محمدی» آمده اند تا بار دیگر با آرمان این عزیزان بیعت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس خوزستان در شهرهای خرمشهر، آبادان، دزفول، سوسنگرد و برخی دفاتر ما در دیگر شهرها تمام تلاش خود را به کار بستند که ضمن میزبانی شایسته از زائران و مسافران عزیز، فرمان جهاد تبیین را نیز اجرایی کنند و راوی حقایق پیدا و پنهان دوران پرشکوه دفاع مقدس باشند.

وی متذکر شد: راهبرد عقلانی عبور از سفسطه دشمنان اجرای فرمان جهاد تبیین است چرا که اجرای دقیق این تدبیر رهبر معظم انقلاب، باعث می‌شود نسل جوان ما هم به توانایی‌های واقعی و ملموس کشور پی ببرند و هم فریب دروغ های رسانه ای استکبار را نخورند.

سردار مرادحاجتی گفت: مسیر کنونی راهیان نور باید با پیوست‌های گوناگون از حالت فصلی به شکل دائمی تغییر پیدا کند تا نسل دانش آموز و دانشجوی ما همواره در مکتب ارزشی و انقلابی حاکم بر کشور که بزرگترین مانع رسیدن دشمنان به اهداف شان است، باقی بمانند و مورد یورش رسانه‌های معاند به خصوص در بستر فضای مجازی قرار نگیرند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها